#1 Skrevet September 9, 2008 Heisann. Må ha ny radiator på RS2en, den store ja, pga. sprekker i plasten. Ser da at radiatorservice har dette.. Noen som vet om dette er en god radiator, ala 034 motorsport sin ? Teksten, hentet fra http://www.radiatorservice.no , er dette rett radiator? 4152 80 - 90 m /aftc.(RS2 AT+AC) 87- 2190.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2008 har den på min.. funker fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2008 Flott, da satser jeg på radiatorservice er raske og sende ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2008 Billigere på mekonomen med klubbrabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2008 Har de også metall da ? Har rabatter der i familiesammenheng også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2008 Kommer meg ikke inn på mekonomen på jobben, noen som kan sjekke pris og material på mekonomen sin for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2008 Den koster 2861,- på mekonomen. Det står ikke om det er av metall eller ikke. Art.nr: 17-60442 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2008 Ok. Men min er på vei fra radiatorservice for 3000kr totalt, var ikke så gale det vell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2008 Nei, var jo ikke så stor forskjell. Hadde gjerne kommet ned i 2500,- på mekonomen, men det var jo uvisst om den var av metall eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2008 min ble 2600 med klubbrabatt fra radiatorservice.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2008 Mekonomen har Nissens radiator i hel metall, god passform, og kostet 2560,- Brukte vel en time på og bytte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2008 Trenger jeg noe spesiellt utstyr for å bytte radiator? Noen som kan skrive en enkel veileder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...