Anbefalte innlegg

Monge so skal ta turen over??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monge so skal ta turen over??

Dragrace i ørsta far.. Regner med dei fleste av sula gjengen reise innover dit istedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja d måtte kræsje me nåke :) Regna me de blir filma der inne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dræggreis på me også. Må bruke japse-kanona uansett så da hadde det ikke vært så kult å reist over fjorden til fjuske-trønderane : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal innrømme at det blir drag på meg også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:pHadde vell vert litt greit om vi tre som skal til molde hadde kjørt samla da eller? Prøvd å fått til noe sånt?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg og øyvind skal avsted, og muligens trond wiggo, så vi kan selvfølgelig kappkjøre. får jeg et forsprang på 30 min? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... om d blir nåke kappkjøring så koka væll min ijenn tenke ej :) Skulla egentli kasta mej rundt å skifta toppakning men teke de atme masse anna til vinteren :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dræggreis på me også. Må bruke japse-kanona uansett så da hadde det ikke vært så kult å reist over fjorden til fjuske-trønderane : haha :

Hadde da håpt å få knekke deg i Ørsta jeg da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde da håpt å få knekke deg i Ørsta jeg da:p
Hehe vi kan jo ta et lite drægg allikevel da :P Har jo heile 90 "ville" hesta i japsekanona. Går som et helvete....: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg og øyvind skal avsted, og muligens trond wiggo, så vi kan selvfølgelig kappkjøre. får jeg et forsprang på 30 min? :)

Klart eg skal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og Petter kaster forslaget om avreise fra Moa klokka 8???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna me at ej å alf einar satsa på avreise shell vegsund 0730........... frykteli tidli men må no ha tid å vaske bil når vi kjeme fram :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regna me at ej å alf einar satsa på avreise shell vegsund 0730........... frykteli tidli men må no ha tid å vaske bil når vi kjeme fram :)

Ok, sant det, kanskje vi og skal gjere det Petter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går ferje kl 08:15 og kl 09:00, så bør vel kjøre slik at det klaffer med en av disse. bruker vel inntil en time fra ålesund til vestnes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da går vi for 08:15 færga:) Regner med vi møter opp i 7 tiden på shell i vegsund :) Off... D va tidli :(

Komme mej hjem fra jobb å sove da kansje :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.