#1 Skrevet September 9, 2008 Monge so skal ta turen over?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2008 Monge so skal ta turen over?? Dragrace i ørsta far.. Regner med dei fleste av sula gjengen reise innover dit istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2008 ja d måtte kræsje me nåke Regna me de blir filma der inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2008 Blir dræggreis på me også. Må bruke japse-kanona uansett så da hadde det ikke vært så kult å reist over fjorden til fjuske-trønderane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2008 skal innrømme at det blir drag på meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2008 tenker det blir mollje på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2008 :pHadde vell vert litt greit om vi tre som skal til molde hadde kjørt samla da eller? Prøvd å fått til noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2008 tror jeg og øyvind skal avsted, og muligens trond wiggo, så vi kan selvfølgelig kappkjøre. får jeg et forsprang på 30 min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2008 hehe... om d blir nåke kappkjøring så koka væll min ijenn tenke ej Skulla egentli kasta mej rundt å skifta toppakning men teke de atme masse anna til vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2008 Blir dræggreis på me også. Må bruke japse-kanona uansett så da hadde det ikke vært så kult å reist over fjorden til fjuske-trønderane Hadde da håpt å få knekke deg i Ørsta jeg da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 12, 2008 Hadde da håpt å få knekke deg i Ørsta jeg da:p Hehe vi kan jo ta et lite drægg allikevel da Har jo heile 90 "ville" hesta i japsekanona. Går som et helvete.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 12, 2008 tror jeg og øyvind skal avsted, og muligens trond wiggo, så vi kan selvfølgelig kappkjøre. får jeg et forsprang på 30 min? Klart eg skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 12, 2008 Eg og Petter kaster forslaget om avreise fra Moa klokka 8??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 12, 2008 Regna me at ej å alf einar satsa på avreise shell vegsund 0730........... frykteli tidli men må no ha tid å vaske bil når vi kjeme fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 12, 2008 Regna me at ej å alf einar satsa på avreise shell vegsund 0730........... frykteli tidli men må no ha tid å vaske bil når vi kjeme fram Ok, sant det, kanskje vi og skal gjere det Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 12, 2008 går ferje kl 08:15 og kl 09:00, så bør vel kjøre slik at det klaffer med en av disse. bruker vel inntil en time fra ålesund til vestnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2008 da går vi for 08:15 færga:) Regner med vi møter opp i 7 tiden på shell i vegsund Off... D va tidli Komme mej hjem fra jobb å sove da kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 14, 2008 Sleng ut bilder da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 14, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133965 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...