Hva er disse smådelene og foringene til RS2?

Anbefalte innlegg

Lurer kort og greit på hva dette er til og hvor de skal sitte. Fikk bare med en pose med litt diverse powerflex foringer og noen smådeler. Ene er vel fjærbeinslager, men det andre er jeg litt usikker på.

Sikkert noen her som vet hvor det hører hjemme :)

DSC_1950 small cs1.jpg

DSC_1951small cs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste som er fjærbeinslager (?)

DSC_1952small cs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste er fjærbeinslager ja, den store powerflex foringa er på diffen bak, 1 stk bensinfilter, dei små foringane er på stabstag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste er fjærbeinslager ja, den store powerflex foringa er på diffen bak, 1 stk bensinfilter, dei små foringane er på stabstag :)

Ok, hvilke stabstag er de små til da? Har ikke sett under bilen så har ikke peiling på hvordan det ser ut enda. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur at det er på lenkarmene som går fra stabstag ned på bærebru. Hundebein / bikkjebein som mange kaller det.

Ikke skyt om jeg tar feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser og ut til at det ligger en dempeplate til det lille stempelet i bremsekalipperen bak der og. Nede til høyre for bensinfilteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser og ut til at det ligger en dempeplate til det lille stempelet i bremsekalipperen bak der og. Nede til høyre for bensinfilteret.

Hmmm.. Har en pose med ca 10 sånne. Skal prøve å finne et delenummer på det og lete opp på andre maskina mi om jeg finner ut noe mere. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Har en pose med ca 10 sånne. Skal prøve å finne et delenummer på det og lete opp på andre maskina mi om jeg finner ut noe mere. : rolleyes

Det er forskjellige størrelser på de. Noen bruker 8stk bak, og 8 stk fremme. Noen bruker alternativt 4 doble fremme.

28 og 30mm bak og 36 og 44mm fremme. Husker ikke om det er de samme målene på Big reds.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet til venstre; den svarte plastikkdingsen der er feste til kanalskjørtet. Den gul-elokserte saken der er en av tre klips til beskyttelsesplata under motoren. Skal også være en skrue til den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner jeg å få plassert ting her :)

Fant også en short-shift som jeg monterte i går og ble jo som nytt. Men hva gjør folk når de mister sperra til reversen? Sveiser om fra den orginale? Har uansett bestilt alt nytt under girspaken orginalt så bytter vel om til det orginale så lenge når jeg får det.

Måtte ut med ene fjærbeinet i dag og sette inn ny justeringsmutter på KW settet og da ble det nytt fjærbeinslager på den sia iallefall. Se om jeg tar andre sia til uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon Olerud;1358144]Men hva gjør folk når de mister sperra til reversen? Sveiser om fra den orginale?

Du tek sperra frå original delen å bota ut fire punkt, og flyttar den over.

Står veldig godt på heimesida til 034 :)

Eg hadde ikkje turt å køyre rundt uten revers sperra, men det er jo meg.

Min blei plukka over med ein gong :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.