#1 Skrevet September 9, 2008 Har lyst på linselykter på 100'en min, og har fått med meg at A6/S6-lykter ikke passer. Men passer linselyktene fra urS4 over? Takk for svar på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2008 Jepp, men du må enten koble om fra de tåkelysene du har, eller finne på en annen løsning siden S4/2.5TDI-lyktene har tåkelys innebygd. Tipper du må gjøre om litt ett eller annet sted (bryteren på rattstammen?) for å beholde nærlys når du slår på fjernyset, men det er det sikkert noen andre som kan opplyse om! (A6/S6-lyktene passer hvis du bytter panser.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2008 Å koble om så nærlyset blir på sammen med fjernlys slik det er på biler med linselyktene originalt er enkelt, bare å flytte en ledning i kontakten til lysbryteren. Står beskrevet her på forumet. Ingen klipping og liming, bare å klipse ut og inn igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2008 Genialt, takk for svar! Da blir det vel linselykter og xenon-kit på meg etter neste lønning, så kan jeg selge rally-lyktene som står på den nå: Hella 3000 Rally Viste forresten at det går ann å bytte panser, men siden det er minimalt med steinsprut, ganske fin lakk osv, så vil jeg helst beholde panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2008 (A6/S6-lyktene passer hvis du bytter panser.. ) En kan også bytte lykteglass. Lyktene er nemlig ellers identiske, og lykteglass selges separat til disse lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2008 (endret) En kan også bytte lykteglass. Lyktene er nemlig ellers identiske, og lykteglass selges separat til disse lyktene. Fullt så enkelt er det ikke desverre. Det sitter en reflektor rundt hele kanten av hovedreflektoren. Denne er ikke lik på de to lyktene og selges heller ikke separat. I tillegg er kontaktene bak på lyktene ulike. Edit: Ytre lykteglasspakning er også ulike, men denne er å få kjøpt løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2008 Holdt på med det samme selv for vel 2 år siden Her er linken til tråden min: Montering av S4 hovedlykter Ledningsnettet var akkurat langt nok til å passe hos meg. Slapp å begynne med skjøting av kablene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2008 Holdt på med det samme selv for vel 2 år siden Her er linken til tråden min: Montering av S4 hovedlykter Ledningsnettet var akkurat langt nok til å passe hos meg. Slapp å begynne med skjøting av kablene. Har du prøvd om det å flytte gul ledning til terminal 56, funker på C4 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2008 Har du prøvd om det å flytte gul ledning til terminal 56, funker på C4 også Det funker, gjort det på min egen. Ligger flere tråder her på forumet om akkurat den operasjonen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...