Raklende lyd ved bruk av AC - A3 8L

Anbefalte innlegg

Har et problem med min Audi A3 1997 modell nå. Hvis jeg setter på klima-annlegget sånn at det skal blåse kaldt (trykker på stjerna nederst til venstre) kommer det en ufin rakle lyd etter en liten stund. Denne går så bort igjen så fort jeg skrur av ac. Riktignok blåser det kaldt, men det låter jo forjævlig!

Jeg dro innom et verksted på vei til jobb og de mente at det var clutchen til aircondition pumpa som var gåen. Kan dette stemme?

Er det noen her med lignende erfaringer eller en ca pris på å bytte pumpe og eller clutch?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe av det samma problemet hos meg, men til meg kom lyden umiddelbart! Da var det hele a/c pumpa som hadde tatt kvelden ble jeg fortalt, clutch å allt! Er usikker på om det er mulig å bare bytte clutchen, jeg bytta hele enheten, men gjorde det ikke selv, siden gassen som ligger i systemet er kreftfremkallende(har jeg hørt). Møller tok 11K for hele jobben! ikke billig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.