KNA Telemark Gatebil arrangerer 201m Dragrace på flystripa i Skien

Anbefalte innlegg

KNA Telemark Gatebil 201m Dragrace Link

 

Sted: Skien i Telemark, på flystripa til Geiteryggen flyplass.

Når: Lørdag 27.09 fra 12:00 til 18:00

Priser Publikum: 100kr og barn 50kr

Priser Deltagerer: 600kr inkl engangslisens (250kr).

 

Klasser det skal konkurreres i:

FWD med turbo

FWD uten turbo

 

RWD med turbo

RWD uten turbo

 

AWD med turbo

AWD uten turbo

 

Forbedringer fra første treffet før sommerferien er blant lengre bremsestrekke, ordentlig tavle for tider, utskrift til sjåførene, flere billettboder og arrangørene fikk masse erfaringer fra sist treff.

 

Minner på at dette ikke er StreetLegal serien som det var før sommerferien, men hvem som helst stiller og det er fokus på å få kjørt flest ganger. Det blir linet opp to køer og man kjører mot den man tilfeldigvis kommer ilag med på startstreken. Sikkert mulig å trikse litt her så man kjører litt gjevnt istedet for å bare se ræva på den andre bilen eller om du vil prøve deg mot en kamerat. Håper jeg ihvertfall :) Men det er den beste tiden du har opptatt når kjøringen er ferdig som gjelder for premieringen.

 

Jeg tenkte ihvertfall ta turen, om jeg stiller til start vet jeg ikke, men det var veldig gøy selv i R-TSIen siden det var min første gang og jeg hadde heller ikke hvert på bane tidligere, så jeg vil anbefale å stille opp om du ikke er redd å bruke redskapen din :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.