#1 Skrevet September 10, 2008 Hei, Er det noen som vet hvordan man kan demontere/komme til airbagen på en Passat 3BG. Grunnen til at jeg spør er at airbagen/den delen av dashbordet rister endel sammen med diesel-motoren at jeg har lyst til å løsne den og få den til å slutte å knirke/riste... Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2008 Hei,Er det noen som vet hvordan man kan demontere/komme til airbagen på en Passat 3BG. Grunnen til at jeg spør er at airbagen/den delen av dashbordet rister endel sammen med diesel-motoren at jeg har lyst til å løsne den og få den til å slutte å knirke/riste... Takker for alle svar! Fant ut av det, men legger det ut i tilfelle andre har/får samme problem. Tok ut lokket til handskerommet, skrudde ut airbagen underifra (tok av batteripolen først selvsagt!) og la en filtbit oppå aribagen (ikke foran åpningen selvsagt2!), så når er det ingen risting der lenger, knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...