#1 Skrevet September 10, 2008 Mange som skal delta herfra? Lure på å prøve selv.... Når er det avreise evt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2008 Skal i hvertfall inn å se på, regner med å ta laust herfra i 10 tia en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2008 Noen som har en link til en side man kan lese litt mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2008 Noen som har en link til en side man kan lese litt mer? http://www.brentdekk.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2008 STREETRACE: Laurdag 13. September ved Ørsta Ungdomskule, 100m Head to Head, Ope for alle bilmerker Førarlisens kr 300,- Program: 09.00-12.00: Teknisk kontroll (street legal reglar). Bilen må ha 3pkt belte og vere godkjent med gyldig oblat. Husk hjelm! 13.00: Publikumsope, Open Kiosk 14.00: Start Streetrace For å delta må fører og bil ha lisens hos NBF (Norges Bilsportforbund). Dei som ikkje har dette, kan løyse engangslisens for bil/fører ved påmelding. Dette koster kr. 250.- for dei som er medlem i en klubb tilknyttet NBF (ta med bevis), kr. 300.- for andre. For forhåndspåmelding ring Vidar Ervik på tlf.: 909 92 353. Det vil ikkje blir delt opp i klasser, alle kjøyrer mot alle i tilfeldig rekkefølge. Vi køyrer først eit par prøverunder før vi startar med eliminering etter utslagsmetoden, til det står igjen ein vinnar. Vinnar og Runner Up blir premiert. Billettprisar publikum: Vaksne kr. 100.- Barn kr. 50.-, Familie kr. 200.- Arr: American Car Club Ørsta/Volda STREETMEET: Når Streetracet er ferdig vil det bli klart for Streetmeet, dette vil være på parkeringsplassen ved Ørsta Kulturhus. Treffet er ope for alle typar spesielle bilar bla.: Gatebilar, Racebilar, Amcars, Veteranbilar m.m Det blir premiering for: Beste Europear, Beste Asiat og Beste Amcar. Det vil også bli salg av klubbeffektar. Treffet vil vare ca 1time og det er gratis inngong både for publikum og utstillarar. Arr: Ørsta og Volda Gatebilklubb På kvelden vil det bli party på Rust !!! Så ta med grombilen og møt opp !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2008 Noen som har en link til en side man kan lese litt mer? http://www.brentdekk.com/ Skal vell en tur innover å kjøre regna ej me vist ej finne ut av korfor bilen spise lmm`en: klø : Må jo kjøre mot dej da Trond Kenneth:) Også må jo man inn å stamme opp strikken til oppjassa japsecrap:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2008 Jeg deltar jeg om noen kommer med en girkasse til meg før Lørdag Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2008 Jeg deltar jeg om noen kommer med en girkasse til meg før Lørdag Mvh Ligger jo ei kasse på gulvet på lundalen, vist du spørre han Andy og Vegard fint så får du sikkert låne den i helga: haha : hehe. koster bare 1000 kr i giroverføringer til 6trinns:p spinnast skal det ivertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2008 Ligger jo ei kasse på gulvet på lundalen, vist du spørre han Andy og Vegard fint så får du sikkert låne den i helga: haha : hehe. koster bare 1000 kr i giroverføringer til 6trinns:p spinnast skal det ivertfall:p Du kan få rase 2,3,4,5 OG 6 om du vil det... Sålenge girkassehuset er noenlunde helt heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2008 Mange som skal delta herfra? Lure på å prøve selv.... Når er det avreise evt ? Begynne å luffe seg innover i 10 tiden da? Oppmøte i 10 @ Shell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2008 Begynne å luffe seg innover i 10 tiden da? Oppmøte i 10 @ Shell? Det er jeg med på. Når går fergen da? må nesten rekke å melde seg på før 12. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2008 Det er jeg med på. Når går fergen da? må nesten rekke å melde seg på før 12. Jeg har deltatt 2 ganger, å det har aldri vært forseint å melde seg på før i "siste liten" Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2008 Det er jeg med på. Når går fergen da? må nesten rekke å melde seg på før 12. Sulafergå: Avgang Ankomst Rute Frå Til13.09 1010 13.09 1030 15-183 Solavågen f.kai Festøya f.kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2008 Sulafergå: 1010 ferga da ? Burde jo være tidsnok. Bare å hive seg rundt å skru da urke så rekker du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2008 Greit for meg igrunn..Trodde jeg så den gikk 1030 jeg da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 12, 2008 vist vi skal ta 1010 ferga så blir det oppmøte 09.45@shell:) Klar som et egg.... neeesten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 12, 2008 Åja, så dere er ute fortsatt altså Godt å høre:) http://www.smp.no/article/20080912/NYHETER/363088714/1002 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 12, 2008 Åja, så dere er ute fortsatt altsåGodt å høre:) http://www.smp.no/article/20080912/NYHETER/363088714/1002 Ja det va Texas i vågen i går ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 12, 2008 Kommer en del folk fra Ytre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 12, 2008 Vi dukka opp på Sunde,ti på halv 11 elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 12, 2008 Vi dukka opp på Sunde,ti på halv 11 elns.. ja greit å ta halv 11 ferga. he god tia uansett noen må filme masse no da, og ta bra bilder. snakkes imørga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 12, 2008 NY PLAN!!! For oss som ikje skal delta så reise vi i 12 tia Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 13, 2008 NY PLAN!!! For oss som ikje skal delta så reise vi i 12 tia Mvh Brisen.no?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 13, 2008 NY PLAN!!! For oss som ikje skal delta så reise vi i 12 tia Mvh 12 tia på Shell da eller ? Går jo ei ferge 1210 å ei 1240. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 13, 2008 Brisen.no?? Hehe, nei ikje meir enn ej burde vær etter 3 fatøl Duda? Fått i deg bursdagspilsa? Pål: Ja, vi kan ta den 12.10 ferga om Olsvik e klar for den? Ej e bare passasjer å har lov til å nyte medbrakt Men ser ikje poenget med å møte opp på shell først Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...