Anbefalte innlegg

SOm det ikke er nok at motoren tuller, så hakker automaten å..

Tok ned bunnpanna, å det var mye spon der. Magnetene var skikkelig hårete, å det lå en gull belegg i bunn.

Godt tegn vil jeg tro..

Er 1 år siden jeg byttet olje og filter sist, tro om det er noen vits nå, eller om jeg bare skal ta å hive bilen på et opphuggeri??

Kjenner at denne bilen har nådd min smertegrense nå.. Kammer, pumpe, tiptronic, motor tull+++

Kosta på den like mye som jeg ga for den.. Kosta på en hellakering, med tofarge å audiringer paintbrushet, blei jo kanon fin, men hva hjelper det da, når allt går til h...

Var ikke mer en 30000 for ei kasse da, å 17800 for ei brukt ei..:)

hehe, Blir nok Trøndelag bildeler som får denne ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig at du har hatt så mye krøll med bilen. Men hvis du leverer den til et høggeri så taper du det du ville evt fått hvis du solgte. Fiks kassa til 17800,- og selg den hvis du de lei. Det er vel ikke noe stort mer enn turbo som kan gå til helvete på den nå, og den koster 5000-7000 på turboservice. Håper du beholder den, tøff paintjob:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg! Men når du har lagt så mye ut på bilen lønner det seg ikke akkurat å selge den.

Det meste er jo byttet, så nå kan du begynne å kose deg med bilen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo er byttet :)

Var vel frustrasjon i går, bestillt nytt filter og olje i dag.

Ser meg om etter delebil fra tyskland, med recaro, navi og lav km. Gjerne en 180hk..

Vi får se hva som skjer:) Kunne solgt for rett pris, men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg burde vel sei at send bilen på høggern og fangeren ned til meg ... men nei selv om du har gjort det eg har/hadde planer om så håper eg at det blir ein "enkel" rep. :) Steike fin bil synes no eg : rock :.. men no kan vel ikkje eg gjøre da : gråter :

05092008428-717641.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er svart over tak og ned på bakluka, skal bli svart helt ned bak og, med to blanke endestusser..

Lakkert svart under rails, og logo:)

Det er positivt med den hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada, bare ha salt i såret du ;) eg får finne på noko anna eg, hadde vert kjedligt å komme på vag treff og sett samme bilen, nett so kjerringa og "samme kjole syndromet" .. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.