#1 Skrevet September 10, 2008 noen som vet om det mulig å få de diodelysa som er å få te a6 til å passe bak gitteret på en rs4 front til c4??tenker på de avlange grøftelysene liksom. vet ikke målene på de jeg mht bredde. noen som har peiling på dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2008 slenger meg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2008 bumpppppp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2008 Ett enkelt søk, og jeg fant dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2008 noen som vet om det mulig å få de diodelysa som er å få te S6 til å passe bak gitteret på en rs4 front til c4??tenker på de avlange grøftelysene liksom. Går vel nesten bedre på originalfront mtp buen disse lysene har. RS4 fronten har vel også for smale hull på siden til å romme disse. Generelt tips: Har man S4/S6 vil slike lys virke ugunstig ved at de blokkerer luft til olje- og ladeluftskjøler. Det samme gjelder selvsagt ettermonterte spredere nede i fangeren. Og det ser jeg mange S4'er med ihverfall. Hva tror folk grunnen er til at 100 TDI og S4 kom med spredere i hovedlykta? For morro skyld? Når det er sagt tror jeg dette kommer til å se rimelig feil ut på et C4 karosseri. Både RS4-fangere og diodelys hører nyere biler til. Er ikke alle styling som funker på eldre design. C4 er et godt eksempel. Blir litt som de eldre damene du finner rundt på ymse festivaler som fortsatt tror de 20 år etter klesstilen å bedømme. Kanskje ikke det svaret du hadde håpet på men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2008 Går vel nesten bedre på originalfront mtp buen disse lysene har. RS4 fronten har vel også for smale hull på siden til å romme disse. Generelt tips: Har man S4/S6 vil slike lys virke ugunstig ved at de blokkerer luft til olje- og ladeluftskjøler. Det samme gjelder selvsagt ettermonterte spredere nede i fangeren. Og det ser jeg mange S4'er med ihverfall. Hva tror folk grunnen er til at 100 TDI og S4 kom med spredere i hovedlykta? For morro skyld? Når det er sagt tror jeg dette kommer til å se rimelig feil ut på et C4 karosseri. Både RS4-fangere og diodelys hører nyere biler til. Er ikke alle styling som funker på eldre design. C4 er et godt eksempel. Blir litt som de eldre damene du finner rundt på ymse festivaler som fortsatt tror de 20 år etter klesstilen å bedømme. Kanskje ikke det svaret du hadde håpet på men. må jo ta de svarene jeg får hehe. har rs4 front nå og liker den igrunn men usikker mht diodelysa..ser poenget ditt men selvsagt smak og behag. men tror de blir altfor breie i forhold til hullene på hver side på fangern ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...