Klimaanlegg, få samme temp på fører og pass, A6 C5

Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

På den "nye" bilen min må jeg justere temperatur til fører og passasjer hver for seg.

På den forrige bilen "fulgte passasjersiden med" når jeg justerte på førersiden. Passasjer justerte bare på egen side. For å "koble temperaturene sammen igjen" kunne jeg bare holde inne "AUTO" over temp til fører noen sekunder.

Noen som vet om jeg kan få samme oppsett i den nye bilen? Litt stress å måtte justere temperaturen på to steder...

Vekselvarm hilsen -ØYØY- ;)

IMG_0053.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, folkens!

På den "nye" bilen min må jeg justere temperatur til fører og passasjer hver for seg.

På den forrige bilen "fulgte passasjersiden med" når jeg justerte på førersiden. Passasjer justerte bare på egen side. For å "koble temperaturene sammen igjen" kunne jeg bare holde inne "AUTO" over temp til fører noen sekunder.

Noen som vet om jeg kan få samme oppsett i den nye bilen? Litt stress å måtte justere temperaturen på to steder...

Vekselvarm hilsen -ØYØY- ;)

Du som har vagcom har vel sjekket om den kan brukes? Jeg kan desverre ikke hjelpe deg annet å si at det er skikkelig irriterende.

Hvordan gjorde du det på gamlebilen? Holde inne auto? skjønner ikke dette....( jeg har slik gammelbil: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Geir!

På den gamle bilen var det slik at hvis temperaturen ble justert på passasjersiden, så ble de to sonene uavhengige, og kunne justeres hver for seg (slik jeg har det alltid nå) Hvis jeg holdt inne "AUTO" over temp på sjåførsiden (det var TO knapper merket AUTO der) så ble temp på passasjersiden satt til det samme som sjåfør, og fulgte denne når du justerte temp fra sjåførsiden.

hmm.. Var vanskelig å forklare dette - men jeg kunne altså regulere temperaturen på begge sider med knappene på venstre side :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Er det lov å bumpe innlegg her? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.