#1 Skrevet September 10, 2008 Kjørekomputeren på golfen min fungerer ikke. Kan ikke bla mellom funksjonene. Den bytter bare av seg selv mellom klokke og ute temp. Var innom møller for å få det sjekket ut. De sa at de kunne prøve å bytte selve hendlen for 1200,- pluss mva. For å feilsøke videre. Uten å vite om det er det som virkelig er problemet. Måtte ut med ca. 600,- og ble ikke mye klokere. Noen som har noen idéer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2008 Kjørekomputeren på golfen min fungerer ikke. Kan ikke bla mellom funksjonene. Den bytter bare av seg selv mellom klokke og ute temp. Var innom møller for å få det sjekket ut. De sa at de kunne prøve å bytte selve hendlen for 1200,- pluss mva. For å feilsøke videre. Uten å vite om det er det som virkelig er problemet. Måtte ut med ca. 600,- og ble ikke mye klokere. Noen som har noen idéer? om det er instrumentet ditt har jeg et liggende tilsalgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2008 Tror jeg ville fått tak i en bryter fra høggern eller noe sånt å testet om det forandret seg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2008 er dette er sånn stort et mellom speedometer og turteller eller den lille utgaven i turteller?? for jeg har av den store utgave mn den har svartna helt:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2008 er dette er sånn stort et mellom speedometer og turteller eller den lille utgaven i turteller??for jeg har av den store utgave mn den har svartna helt:S Da trenger du nytt instrument 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2008 Den lille utgaven i turtelleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2008 hmm det var den lønna:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2008 om det er instrumentet ditt har jeg et liggende tilsalgs. Innstrumentet ble byttet av den forrige eieren, om du husker alt det styret rundt det r32 instrumentet? Han måtte bytte tilbake når han ikke fikk r32 instrumentet godkjent. Komputeren har ikke fungert siden jeg hentet bilen. Så instrumentet er helt nytt, kan jo ha skjedd noe når de byttet, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2008 Tror jeg ville fått tak i en bryter fra høggern eller noe sånt å testet om det forandret seg da:) Har du en web adresse? finner ikke:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2008 Har du en web adresse? finner ikke:P http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=128508&highlight=golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2008 Tenkte på en side hvor jeg kan finne deler fra høggeri:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2008 http://www.norskbildelsenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 10, 2008 http://www.norskbildelsenter.no Takk, men de hadde ikke. Fant en side for høggeri som hadde mange. Kosta 375,- Noen som vet om det har noe å si at jeg har regnsensor? Ligger det noe i hendelen, eller ligger alt i elektronikken fra sensoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...