Reisebrev fra 20 års jubileumstreffet for Corrado 5.-7.09.08

Anbefalte innlegg

Leiebil for bruk på Ringen - om du ikke har "egnet" bil selv :P

 

Ringen-leiebil.jpg

 

Man tager vad man haver, sier nå bare jeg! Og det gjorde denne karen her ;)

 

Ringen-Talbot.jpg

 

En nederlandsk "te-kopp"

 

Ringen-tekopp.jpg

 

Denne ble knipset på veien forbi:

 

Ringen-trike.jpg

 

Hahaha!

 

Ringen-RadokillsBmw.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passasjerene i dype tanker, Glenn fordi han savnet G60'n sin, Tom fordi han ønsker seg stivere understell på sin VW "Velto" og Kenneth fordi han gjerne skulle hatt med BMW'en nedover...

 

Ringen-passasjerer.jpg

 

Kristoffer knoter med gjenstridig kabelsko. Hurra for Tom med følgebil bugnende av verktøy!

 

Ringen-teitkabelsko.jpg

 

Selvfølgelig var Magda med på Ringen!

 

Ringen-Magda.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen ble stengt pga opprydning (bombe!) og dermed tok vi fatt på hjemreisen, seks biler i kolonne med en jevn fart på rundt 120 km/t. Underveis stoppet vi for påfyll av mat, bensin og ymse væsker, og jammen måtte Cato under bilen og skru. Braketten på servopumpa hadde knekt rett av – for tredje gang! Fram med verktøy, strips og godt mot!

 

Hjem-catopumpe.jpg

 

Hjem-catobrakett.jpg

 

Da klokka nærmet seg 01 på natten stoppet vi ved en Autohof (rasteplass for trailere, med døgnåpen kafé og wc/dusj) ca 80 km sør for Kiel hvor vi møtte på en svært hyggelig ansatt som ga oss lov til å slå opp to telt, og tok kvelden. Dessverre måtte Atle kjøre videre alene for å komme fortere hjem.

 

Hjem-rasteplass.jpg

 

Teltomnatta.jpg

 

Det var ikke akkurat lett å sette opp telt i bekmørke og i tillegg i lett skrånende terreng. Men vi fikk det til! Ble dog slått av proffene Kristoffer og Kristine som var ferdig med sitt telt og i dyp søvn ca 15 min før vi hadde slått nedi siste pluggen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reisen videre gikk smertefritt og uten problemer. Ja, sett bort fra at ved et forsøk på å bryte lydmuren forsvant grillen på Corradoen til Christian, og grillen og den ene hovedlykta på Corradoen til Cato ble litt ”skranglete”.

 

Hjem-grillborte.jpg

 

Hjem-lsgrill.jpg

 

Mens man venter på ombordkjøring - take #1

 

Hjem-prekke.jpg

 

Her et flott bilde av følgebilen med naturlig senk (PS: Tom ønsker seg senkesett til jul...)

 

SenketVelto.jpg

 

...mens man venter på ombordkjøring - take #2

 

Hjem-hurrahjem.jpg

 

...mens man venter på ombordkjøring - take #3

 

Hjem-krisposer.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen hjem om bord Color Magic var ren skjær luksus, med god mat, varm dusj og ikke minst myk seng å sove i!

Det var en sliten men lykkelig gjeng som ankom Oslo tirdag formiddag, stadige sms-rapporter fra Atle fortalte at hjemreisen hans også gikk problemfritt.

Takk til arrangørklubbene for et supert treff, og takk til hele gjengen for en morsom tur!! : vinke :

 

Campsticker.jpg

 

Det blir helt klart en tur til Nürburgring neste år! Vi må jo få testet bilene våre skikkelig på banen, da uten at de er fullastet med bagasje, telt og soveposer! :evil:

 

GLEDER MEG ALLEREDE!

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bilder: Christian Dahl og Gry K. Bjørnsdatter

Tekst: Gry K. Bjørnsdatter

 

PS: For de av dere som lurer er det fullt mulig å kjøpe klippekort for å bruke på flere biler (lavere kostnader), men da må det stå en borte ved bommen og "mate" maskina med kortet for hver bil. Prisene ligger på €21 for en runde, €70 for fire runder, €135 for åtte runder osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å mate på med tekst og bilder, folkens :)

 

The more the marrier ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig bra reisebrev.. Så ut som en utrolig morsom og minnesrik tur.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra reisebrev Gry!: rock :

 

Kommer med bilder jeg også så fort jeg finner den hærsens kabelen!!!!!: bh :

 

 

Takk til alle som var med på denne turen og gjorde den så bra som den virkelig ble!!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra Gry, skal se om jeg ikke finner frem noen bilder jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene :) Det er jo ikke vanskelig å skrible ned et reisebrev fra en så minnerik og morsom tur som det dette har vært :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom lesing dette : smil :

 

Og ikke minst, ingen sure miner pga div tekniske problemer under veis. : dum :

Eller er de bare godt skjult? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Nei, ingen sure miner her gitt! Ville jo ikke kommet langt med det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At jeg sa hva for noe? : eek : Synd jeg ikke har logg fra MSN, for det sa jeg vel ikke, men jeg sa at BBS RS er fine felger!

 

Ser jo ut som dere fikk kost dere endel da, men er du sikker på at disse Telt-Meisterne SOV på 15 mins?

Uansett, kan være verdt å lage korrekte stickers neste gang - jahre er substantiv og dermed stor forbokstav ;)

 

Forresten, ser jo ut som corra'n din er vettskremt og "skjelver i knærne" på dette bildet : smil :

 

KaldSilverBullet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo det jeg også mente, Ola, men jeg får vel lese innlegget en gang til og "høre" ordlyden på nytt :P

 

At det er liten j på stickersen kan jeg lett leve med da det er lite tyskkunnskap hos personen som faktisk spanderte disse på hele gjengen! :D

 

Og jo, de var nå langt nede i soveposene sine lenge før vi andre var ferdige med å sette opp teltet vårt (uten at jeg inspiserte noe nærmere). Må vel nesten stole på de unges ord? ;)

 

Silver savner Borbet'ene veldig. Og var veeeeldig sjenert hele treffet gjennom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom lesing. Sikkert mange hårete Corradoer der tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muuulig jeg leste det feil og da...

Silver savner Borbet'ene veldig. Og var veeeeldig sjenert hele treffet gjennom!

hehe, ja, det synes. Får kjøre hardt på teambuilding med høyt fokus på selvsikkerhet til neste sesong!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei hei! Tror du ikke jeg hadde hatt en mere strøken poleringskoffert? : haha :

 

Artig lesing og bra laget Gry!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra reisebrev! masse bilder og tekst, det like vi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom lesing. Sikkert mange hårete Corradoer der tenker jeg.

 

Det var faktisk ikke så veldig mange av de, men selvfølgelig så man et par stk med litt vel mye plast på... : eek : Men slike bruker man da ikke minnebrikke på - eller? :P

 

Hei hei hei! Tror du ikke jeg hadde hatt en mere strøken poleringskoffert? : haha :

 

Jo, selvfølgelig! Helst en i høyglanset aluminium ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for et stemningsfullt reisebrev, og takk for en kjempetur ;)

jeg er helt klart med neste år også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faktisk ikke så veldig mange av de, men selvfølgelig så man et par stk med litt vel mye plast på... : eek : Men slike bruker man da ikke minnebrikke på - eller? :P

 

 

 

Jo, selvfølgelig! Helst en i høyglanset aluminium ;)

 

Var UPS Delivery sin gullfarget VR6-T der? Med Porsche 996 GT3 Spec bremser/hjul.. 550 hk VR6 Turbo? Hadde du sett den, hadde du sikkert bilde...

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://farm1.static.flickr.com/146/426775252_bbf2cc1064.jpg%3Fv%3D0&imgrefurl=http://flickr.com/photos/21361810%40N00/426775252&h=375&w=500&sz=133&hl=no&start=6&um=1&usg=__ZsUbySsoSC_ao1Xhr4CxczOX2kE=&tbnid=9yAloaR-TNE7PM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dups%2Bcorrado%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, ikke som jeg kunne se. Synes det var litt rart egentlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror faktisk samtlige UPS prosjekter jeg har sett har vært sjukt stilige :)

Men den blå da, ja den var fin! Skikkelig tidsriktig med sånn BBS felger! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtte også på to svært glade og oppspilte karer fra Stavanger, biltype og navn fikk vi ikke med oss, men de var veldig fornøyde til tross for at banen ofte ble stengt pga opprydning.

Observerte også denne karen her, Magnus Arvesen fra klubben :D Det ble med et kort "Heia Norge!" da han kjørte forbi oss på parkeringsplassen - tror han var i dyp konsentrasjon.

 

Ringen-norskS2.jpg

 

 

Se der ja:) Tenkte ikke over at det kunne være dere før en stund etterpå... (Jeg så jo tråden om turen før dere dro)

Var nok litt konsentrert der ja:o Er jo så vidt jeg ser over dashen, og det er en smule trangt oppå der...

At det er mye stengt på helgedagene må man bare regne med, spesielt når det regner. Ble vel bare en 8-10 runder på meg iløpet av hele søndagen, er ikke like morro når det er så bløtt. Det var bedre på mandagen:)

 

Jeg må nevne at det var et par av kompisene mine som ble litt våte i øyekroken når de så gamle bilen til Geir der nede. Det ble sendt MMS bilder hjem til han siden han ikke hadde mulighet til å være med denne gangen.

 

Ser jo ut som dere hadde en knall fin tur, var jo Corradoer på hvert eneste gatehjørne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.