Østenproduserte replicafelger bra/dårlig

Anbefalte innlegg

Hva er deres meninger om Kina, Taiwan, østenproduserte replicafelger. Er de bare dritt eller er de ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig... Myke som smør som regel.. Aldri hatt det selv, men så masse av det i forrige jobben...

Colabokser på bilen nesten det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte med ASA på A4èn og de tålte ikke en dritt i forhold til andre hjul jeg har hatt.

Og jeg anser meg selv for å være relativt forsiktig når jeg kjører med lavprofil og passer alltid på lufttrykk i dekkene osv.

Måtte rette 2 av felgene grunnet dumper de fleste andre hjul ville tålt, i tillegg var det elendig finish på "chromen".

Dette var ASA BS5 til 15 lapper med dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen M5 replica på BMWn min, og de fungere overraskende bra! Har vært uheldig og kjørt i noen hull, men felgene er like fine.

 

Er nok forskjeller ute og går her som i alt annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene jeg tenker på skal brukes på vinteren så jeg er litt skeptisk til disse østenfelgene med tanke på overflatebehandlingen. Det blir jo en god del saltsprut på vinteren og det er kjedelig hvis lakken på felgen begynner å flasse av.

 

Det som er dumt er at denne forhandleren kun har den felgen jeg har lyst på "made in china".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene jeg tenker på skal brukes på vinteren så jeg er litt skeptisk til disse østenfelgene med tanke på overflatebehandlingen. Det blir jo en god del saltsprut på vinteren og det er kjedelig hvis lakken på felgen begynner å flasse av.

 

Det som er dumt er at denne forhandleren kun har den felgen jeg har lyst på "made in china".

 

Er det nye RS6 du skal ha.? Kjøpte nemlig et sett i 20" av Jon, og inni disse står det "Made in Italy"

Mulig han kan skaffe i 18" også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men dere vet at mange replica felger fra italia blir produsert i china...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men dere vet at mange replica felger fra italia blir produsert i china...

 

Så du mener at det står "Made in Italy" inni felgene også er de produsert i KIna??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen nyhet at de pynter på "Made in" deklarasjonen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene jeg tenker på skal brukes på vinteren så jeg er litt skeptisk til disse østenfelgene med tanke på overflatebehandlingen. Det blir jo en god del saltsprut på vinteren og det er kjedelig hvis lakken på felgen begynner å flasse av.

 

Hadde ASA 17" vinterhjul to vintre -Flasset ikke i lakken, men det ble litt kast i dem etter etpar nødlandinger.

Er vel mer salt der du bor, men vi har litt her og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nye RS6 du skal ha.? Kjøpte nemlig et sett i 20" av Jon, og inni disse står det "Made in Italy"

Mulig han kan skaffe i 18" også.

 

Ja det er de jeg tenker på. Fikk en forklaring fra forhandleren som sa at felgene blir produsert i China og sendt til Italia for kvalitetssjekk og da påført et stempel før de blir sent ut til forhandlerne rundt omkring.

 

Har snakket med flere som sier at østenreplicafelger ikke er så dårlige som de var for noen år siden da f.eks RS4-felgen var noe av det hotteste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ASA 17" vinterhjul to vintre -Flasset ikke i lakken, men det ble litt kast i dem etter etpar nødlandinger.

Er vel mer salt der du bor, men vi har litt her og.

 

Det er nok mere salt her nede enn oppe hos deg Jørgen.

Holder overflatebehandlingen alt saltet som pøses ut på veiene våre.

 

Har fått en meget god pris på felgene med dekk så jeg tar nok sjansen og heller lære "the hard way".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ASA 17" vinterhjul to vintre -Flasset ikke i lakken, men det ble litt kast i dem etter etpar nødlandinger.

Er vel mer salt der du bor, men vi har litt her og.

 

Kjører ASA 8,5x19"

Og etter min mening, jeg gir de litt juling..

Ikke alltid jeg nistirrer i asfalten og da er det fort en dump/høl.

Og med FK i bånn, så er det ikke mye demperne kan fjære av

heller.. Men runde er de da ;)

 

Hadde ikke brydd med med Chine eller Italy..

Hadde det vært noen av dem mot en nordenprodusert så, ville jeg

ikke tvilt.. :P Også er china som regel en del billigere og da, så

man kan jo bytte de ut og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.