#1 Skrevet September 11, 2008 Eg skal bytte bakbremsene bak på audi`n min, og så syns eg det så "litt" avansert ut, noen som har gjort dette eller ? som kan gi ein forklaring ??? er ein quattro vis det skal ha noe og si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2008 bump Trenger Hjelp ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2008 Hei. Har nettopp gjort dette. Er ikke så ille som det kanskje ser ut til. Du skal løsne to skruer som har umbrako hoder, også to vanlige. Ta de to vanlige først, da har du noe å holde i.(husker ikke dim på disse) De to vanlige holder selve kaliperen, umbrakoene holder "brakketten" som igjen er festa til kaliperen med glidebolter. Når du har fått av alt sammen så sjekk om glideboltene sitter fast, gjorde nemlig den ene hos meg, knakk faktisk:S Ta av klossene(legg merke til hvordan det hele er satt sammen, blir enklere å få det sammen igjen)Bytt klosser, mulig du må ha noe å klemme inn stemplet i kaliperen. Bytt ut med nye klosser og sett det på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2008 Hei. Har nettopp gjort dette. Er ikke så ille som det kanskje ser ut til. Du skal løsne to skruer som har umbrako hoder, også to vanlige. Ta de to vanlige først, da har du noe å holde i.(husker ikke dim på disse) De to vanlige holder selve kaliperen, umbrakoene holder "brakketten" som igjen er festa til kaliperen med glidebolter. Når du har fått av alt sammen så sjekk om glideboltene sitter fast, gjorde nemlig den ene hos meg, knakk faktisk:S Ta av klossene(legg merke til hvordan det hele er satt sammen, blir enklere å få det sammen igjen)Bytt klosser, mulig du må ha noe å klemme inn stemplet i kaliperen. Bytt ut med nye klosser og sett det på plass igjen. Tusen takk , var et flott svar takker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...