#1 Skrevet September 11, 2008 Nå har A3`en (99mod 1,6) begynt og oppføre seg veldig merkelig. Alt fungerer helt fint til den blir varm, etter ca 10 min kjøring skjer følgende: -Går ujemt på tommgang. -Stopper bare helt plutselig når bilen står stille på tommgang. -Vanskelig å starte igjen ved stopp, mem kommer igang ved å klemme gassen å bånn og holde den på starteren. -Fjusker og drar dårlig fra 2000rpm - 5000rpm, etter 6000rpm dauer den helt av, virker som den ikke tenner i helt hele tatt egentlig. -Napper å rykker under kjøring. Plugger osv er skifet, har også sjekket etter falsk luft! Noen tips før driten havner på verkstedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2008 Få hjelp av noen med VAG-Com, for det høres ut som en sensor som tuller litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2008 Like symptomer som jeg hadde på på min Audi 80, men er litt usikker på om det er likt på din bil da... Men i hvertfall var det en temperatursensor som igjen gav signal videre for å justere choken. Hehe, tom for ord i dag, veldig enkelt skrevet, men satser på at du forstår Kosta meg ca. 200 kr og 30 sek. mekking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2008 Like symptomer som jeg hadde på på min Audi 80, men er litt usikker på om det er likt på din bil da... Men i hvertfall var det en temperatursensor som igjen gav signal videre for å justere choken. Hehe, tom for ord i dag, veldig enkelt skrevet, men satser på at du forstår Kosta meg ca. 200 kr og 30 sek. mekking Ja tempgiveren skal jeg skifte, har bare ikke fått bestilt den enda. Håper problemet ordner seg med en ny tempgiver;) Kan jo rime litt att det er den iåmed att alt fungerer når den er kald! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2008 Fant linken da jeg hadde problemer, så slipper jeg å lete mer etter ord i dag (eller, damn... skal jo skrive en nye post om små problemer me V8en....) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96180 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2008 Da har jeg fått tak i den tempgiveren fra møller, men problemet er att den jeg fikk med er grønn å den som jeg kan finne på motoren min er blå å har litt annen tilkoblings stikke. Har jeg fått med feil temp giver eller har jeg bare sett på feil plass i motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...