#1 Skrevet September 11, 2008 Hva heter disse ATS-felgene? Noen som vet? Er de levert originalt på noen VW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2008 Du har vel ikke fått fatt på noen sånne? Isåfall, selg de til meg;) Aner ikke navnet, men de var spesielle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2008 Skikkelig åttitalls felger det der, var det ikke japser man så dem på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2008 Du har vel ikke fått fatt på noen sånne? Isåfall, selg de til meg;) Aner ikke navnet, men de var spesielle. Jo, har et sett på hånda Mangler antagelig senterdeksler, men er vel kanskje mulig å få tak i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2008 ser ihvertfall ut som om det skulle være overkommelig for noen med litt talent å maskinere noen ivertfall kan ikke si det var det peneste felgene jeg har sett, men spesielle det er de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2008 tror ikke det er snakk om felger fra noen VAG utstyrsliste nei, men artig fasong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...