#26 Skrevet September 23, 2008 slik så mine plugger ut da jeg hadde feil med coilene mine og den bare gikk på 4 sylindre.. Prøv og nappe ut lmm og se om det blir forskjell mens bilen går, om du ikke har gjort det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 23, 2008 Jeg gir opp snart hele bilen...Finner ikke ut av det.Og etter å ha snakket med Dahles Auto og Møller Bil så er ikke de helt kloke på dette heller.Det uten å ha sett på bilen men jeg setter ikke bort bilen,betaler 1200kr timen,og enda er det ikke sikkert de finner feilen føre 1000 lappene flyr...Poster ved ett bilde av den ene pluggen.Slik så forøvrig alle pluggene mine ut..Jeg skulle også bytte bensinfilter,just in case..Da viste det seg at bensinrøret som går inn på den skruen føre bensinfilter var vridd flere ganger rundt.Dette fordi forrige eier antagelig vis ikke har holdt igjen det bensinrøret ved bytte av filter tidligere.Poster også ved ett bilde av det.Må jeg bytte røret hele veien?? Og hva er den kontakten på bildet nr 3?Den sitter på venstre side på bilen i motorrommet,altså høyre for meg når jeg tittet ned i motorrommet.Aner ikke hvor den skal sitte Bilde 1: plugg Bilde 2: Bensirør fra bensinfilter Bilde 3: Kontakt i motorrom,under gasswire Bilen starter uansett nesten,men går svært ujavnt.Spesielt på lave turtall og det nytter ikke å kjøre igang.Da drukner den med en gang.Og det soter som bare det ut ifra eksosen Åssen er det mulig at motoren din får bensin i det hele tatt?? Det røret er jo så godt som av,er du sikker på at det ikke lekker her? Bensin lekasje så nærme turboen kan fort føre til brann,tror jeg ville ha byttet røret fort som fy!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 24, 2008 Åssen er det mulig at motoren din får bensin i det hele tatt??Det røret er jo så godt som av,er du sikker på at det ikke lekker her? Bensin lekasje så nærme turboen kan fort føre til brann,tror jeg ville ha byttet røret fort som fy!!! Hehehe,glemte å legge til at bensinfilteret og røret er fjernet...Men det bensinrøret var allerede vridd ett par ganger føre jeg begynte å skru på det.Så ille at jeg like godt ga faen i å holde igjen den ene skruen og bare skrudde resten av bensinrøret rundt og rundt. Men hvilken løsning anbefaler dere på å fikse det røret og aner dere hvordan man bytter den flexislangen?? Er vel spesialverktøy som har satt på de klemmene der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 24, 2008 Forresten,bare vil nevne ett par ting som jeg har hatt siden jeg kjøpte bilen og som har skjedd i ettertid som kansje kan ha noe med dette å gjøre,ikke vet jeg.. 1.Siden jeg kjøpte bilen og fram til den dagen den stoppet for godt etter tom tank,så har den alltid jaget litt på tomgang.Ikke alltid men stort sett.Spesielt når jeg f.eks ga ful gass på 1-2-3 gir,tok i clutchen og trillet litt eller skulle stoppe i ett kryss , begynte den å jage noe voldsomt.Iperioder så ille at bilen faktisk stoppet.Litt vanskelig forklart kansje men 2)Bare noen dager føre dette skjedde så gikk sikring nr 7 i bilen min.Det går fortsatt med engang jeg setter i ny og starter bilen.Overledning ett eller annet sted.Har heller ikke lys i instrumentene mine pga dette.Med andre ord,kan problemene med bilen min skyldes det elektriske på noe sett?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 25, 2008 Tipper kontakten går til sirkulasjonspumpa som skal sitte nedenfor tomgangsregulatorene. Og hvor er nå den sitter?Jeg kan ikke finne hvor den evt skal stå og tviler neppe på at den bare skal henge og slenge i motorrommet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...