#1 Skrevet September 11, 2008 har drette meg ut da jeg skulle skifte fordeler lokk på motoren min. trenger å vite tennings rekkefølgen eller ledningene sitter på fordeleren. syl 1, 2, 3... osv dere skjønner sikkert va jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2008 1-2-4-5-3 om jeg ikke tar helt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2008 1-2-4-5-3 om jeg ikke tar helt feil Mener jeg også. Er hvertfall det på min 2,3 10V AAR motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2008 Stemmer dette, NG 2.3E 10vn har denne og KGmotorn min har denne, alle femmere har vel denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2008 Fra 7A motor: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2008 1 - 2 - 4 - 5 - 3 stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2008 Dette står vel også stemplet på blokka om jeg ikke husker helt feil...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2008 takker for hjelp. skal se om det ikke blir ordning i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2008 Fyll ut profilen din også med bostedsted og bil så blir det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...