#1 Skrevet September 11, 2008 Var ute og kjørteen tur med bilen, plutselig hørte jeg et klakk fremme tenkte hmm kjørte på noe nå eller? kjørte litt til og hørte et klakk til ? Wtf! begynte og lukte svidd samtidig også svingte in til siden og da!! Rant olje i strie strømmer fra skjøten mellom girkassa og mottorn. Peila olja på mottor 1 , 2 , 3 , 4 ganger for og bekrefte at det ikke rant av noe på den og takk gud gjorde ikke det. Det som da har skjedd er at all gearkasse oljen min ligger igjen i inkjørselen til Møller. Så spørsmålet er: Hva kan ha skjedd? Er det simringen i kassa da sikkert? Faren til en kompiss hadde et par kasser fra passat som vist skulle passe, ikke noe problem og bruke dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2008 Høres ut som en nagle fra diffen har løsna. Følgene er da at det er slått hull i godset på kassa og oljen renner seff ut.. Desverre så er dette noe som har skjedd mangle ganger på denne type kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 Takk for svar, har fåt tak i kasse fra Passat så denne burde passe på hørte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2008 er nok hull i girkassehuset ditt som Sumstad sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2008 Det er nok det, ettersom alt kom med en gang liksom. Litt nerver i det øyeblikket der Må få den ned i helga og se på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...