montere øyelokk me dubbelsidig teip

Anbefalte innlegg

noen som har brukt dobbelsidig teip til å montere øyelokk??

funker dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde det på en A4 jeg hadde for noen år siden..

Gikk bra helt til jeg i 90km/t + +. Da reiste den av og landet i frontruten på bilen bak. : bh ::): flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det følger med lim, hvorfor ikke bare bruke denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sicaflex funker jo greit men ikke ha på så jævlig mye for da kommer du til å angre om du vil ha dem av igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

igjen må vi ta opp dette. sikaflex fyfy. tec 7 ohh yeah:):)

det står masse positivt om tec 7 på forumet.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har festet øyelokkene på både Cool Blue, Ice Blue og Not Blue med dobbeltsidig tape.

Ingen av dem har falt av selv om det har vært hastigheter opp mot 200km/t (på lukket område).

Jeg kommer heller aldri til å bruke noe annet å feste øyelokk med, siden du får et hel.... med å få lykta ren igjen hvis du en dag skulle ha dem av eller skulle måtte bytte en lykt på garanti.

 

Det forutsetter selvsagt at delene rengjøres grundig og at man bruker en tape av god kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også brukt dobbeltsidig tape (ganske grov type fra biltema), sitter meget godt, ingen problem. Skiltet er festet på samme måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tec 7 er helt konge!!! De som bruker den i maritim industri sier at den herder under vann til og med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til att eg er skeptisk til lim er dette med garanti, dugger lykta eller lignende, da spørs de ka møller sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker ivertfall ikke med "limpistol" ( smeltelim )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seff, glemte tec7 jeg men såklart bedre enn sica det.

men jeg limte da gitteret i fangeren på golfen med smeltelim(ikke barnehagetypen :P) å det holdt da både en å to turer i snøfonna det hehe.

men om du legger dobbeltsidig teip på midten å ei lita klase med tec7 i hvert hjørne av øyelokket må det da sitte å limet kommer utenfor synsfelt om du tar av øyelokka å ikke får av limet, men jeg fikk av alt limet på mine lykter uten nevneverdige problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.