facelift fanger på A4 96mod

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg ny fanger nå og lurte på om facelift fangeren passer på min A4 B5 96mod?

tenkte på den fangeren med tåkelysene:)

 

mvh Bjørnar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,den passer på bilen din. ;) Men jeg troooor du må kjøpe nye kollisjonsdempere og fester på siden på fremskjermene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,den passer på bilen din. ;) Men jeg troooor du må kjøpe nye kollisjonsdempere og fester på siden på fremskjermene. :)

 

ok! takker for svar: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Beklager å måtte bumpe en så gammel tråd... Holder på å prøvemontere en faceliftfanger fra en 2000 A4 på min 1996-modell. Festene på sidene er helt ulike, og festebrakettene som sitter på siden av bilen fra 2000-modellen passer ikke på min... Hva må gjøres ? Har søkt, men finner bare at det skal rett over...

 

Takk for evt. hjelp :)

 

Mvh Erlend

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Beklager å måtte bumpe en så gammel tråd... Holder på å prøvemontere en faceliftfanger fra en 2000 A4 på min 1996-modell. Festene på sidene er helt ulike, og festebrakettene som sitter på siden av bilen fra 2000-modellen passer ikke på min... Hva må gjøres ? Har søkt, men finner bare at det skal rett over...

 

Takk for evt. hjelp :)

 

Mvh Erlend

 

Fant samme problemet med min S4 fanger fremme. Du må enten skaffe deg noen føringsstykker som passer eller lage nye fester til dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det fins "føringsstykker" for a4 slik at det passer rett over ? Hva gjorde du med din :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min us facelift er jo alt av karroseri facelift, men fangere er pre facelift. Så det går vel ann å feste på en måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det fins "føringsstykker" for a4 slik at det passer rett over ? Hva gjorde du med din :) ?

 

Vet ikke om det fins føringsstykker til faceliftfanger til pre-faceliftbil, men det Kristian sier så er der kanskje håp for det :P

Hos meg så hang fangerene en god del, også bake. Bake naglet jeg en liten del av fangeren til innerskjermen slik at den ikke hang lenger, men fremme lot jeg det bare henge iogmed jeg har valset skjermen noe fremme så det ble ikke så tydelig.

 

Både fremme og bake passet det kun 2 av 3 festepunkt til føringsstykkene. Gjør dem ikke det hos deg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke verre enn å modifisere litt.. Bruk førestykkene som hører til fangeren og borr nye hull i desse for å kunne feste desse i orginalhulla på skjermen din.. Eventuellt få shimsa ut får å få rett vinkling på desse viss det ikke sku stemme... Samma jeg gjorde når jeg satte på S4 fronten.. der passa bare en av skruene. Så resten tilpassa jeg selv... Sitter nå som støpt..! Sant Sindre?! hehe..

 

På tide å få på gamlefangeren min nå Velle! ;) Fått lakka den da? Gleder med til å se resultatet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det går ann å modde, men vet noen hvordan audi har gjort det på Us utgaven?

DSC_1094.jpg

Har jo faktisk tåkelys i pre faclift fanger og org

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk usa faceliftfanger i det hele da?

Audi har vært veldig sær når det gjelder markedet i USA... ikke fikk dem RS2 eller RS4 b5 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror alle us faclifter ble levert med pre faclift fangere ja, sære greier. Hadde vert morsomt å finne ut hvordan de hadde gjort fet med festene, men tror ikke jeg gidder å skru av :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det fins føringsstykker til faceliftfanger til pre-faceliftbil, men det Kristian sier så er der kanskje håp for det :P

Hos meg så hang fangerene en god del, også bake. Bake naglet jeg en liten del av fangeren til innerskjermen slik at den ikke hang lenger, men fremme lot jeg det bare henge iogmed jeg har valset skjermen noe fremme så det ble ikke så tydelig.

 

Både fremme og bake passet det kun 2 av 3 festepunkt til føringsstykkene. Gjør dem ikke det hos deg da?

 

Med meg passa 1 av 3. Skal undersøke litt om det er mulig å få taki braketter som skal passe. Viss ikke er det jo mulig å tilpasse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift i usa er pre-facelift fanger med tåkelys :) Etter hva jeg har lest meg fram til..

Tips til de som vil ha tåkelys i pre facelift fanger; Kjøp fra usa : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner tråden til et lite spørsmål. Jeg har jo pre faclift bakluke og. passer faclift bakluke uten problemer eller blir det problemer med låse/åpnemekanismen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner tråden til et lite spørsmål. Jeg har jo pre faclift bakluke og. passer faclift bakluke uten problemer eller blir det problemer med låse/åpnemekanismen?

 

Jeg vil tro selve bakluka passer, men du må ha griplisten (låse/åpnemekanismen) også fra faceliftluka da.

Pre-facelift griplist vil ikke passe overens på facalift luka.

Mulig du også må ha noe ledningsnett hvis dette ikke er likt. Det vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.