#1 Skrevet September 11, 2008 Jeg har en Audi 80 94 mod. som har sentrallås. Hver gang jeg lukker døren låser alle dørene seg automatisk. Eller den har sine perioder der det nesten aldri skjer, men andre der det skjer hver gang. Noen som vet hva dette kan være? Jeg har hatt et hull i slangen til låsen i bagasjeluken, men det er fikset, kanskje hull et annet sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 Ledningene i gjennomføringene til dører og bakluke kan sprekke opp og lage snåle kortslutninger, kan hende det er noe i gjennomføringen til førerdøra som kortslutter siden den brukes mest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 Eller feil i låsesylinderens mikrobryter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2008 hmm, tenkte å sjekke slangen fra hoveddøren. Men om jeg ikke finner noe tror jeg kanskje at jeg kobler ut hele sentrallåsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2008 Kom gjerne med oppdateringer på denne tråden da jeg har samme problem på min 01 passat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2008 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2008 Kortsluttning/brudd i dørstolpe eller mest sannsynlig luke//lokk bak. sjekk inni gummigjennomføringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...