#1 Skrevet Oktober 29, 2004 Elegant manuell høydejustertbar vinge! Hvorfor har ikke jeg tenkt på dette før og ha gjort slikt på cab`n? Og et elegant rør til å putte loffen i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2004 Fin gul trillebår med håntak :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2004 Russik brøtebil!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2004 UKKONEN-Styling Ruler!!! : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland UKKONEN-Styling Ruler!!! : smil : Dessuten, Gule skvettlapper er bare "MÅ HA" vare!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2004 GT fastback! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Dessuten, Gule skvettlapper er bare "MÅ HA" vare!! Hatt det på TT`n din, blitt reine svenske flagget det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Hatt det på TT`n din, blitt reine svenske flagget det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2004 Så det er ikke noe potensiel salgs vare til deg det, arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye GT fastback! Denne bilen bør bare studeres nærmere. Den er en stilstudie i styling. Han har faktisk alt! De asiatiske tegnene, sjakkruter, luftehull, scoop, krom dørhåndtakbeskyttelse. Alt er vel kanskje å ta i men det er ikke mye den fyren mangler:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2004 Skulle ønske jeg hadde bilde av den Ladaen som går (gikk?) her i distriktet, matt svart, taksenket ca 10 cm, svarte vinduer og kjempevinge bakpå (like høy som taket). Jeg tenkte på WunderBjarne øyeblikkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning . Alt er vel kanskje å ta i men det er ikke mye den fyren mangler:D Xenon kit tror jeg at han mangler!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Denne bilen bør bare studeres nærmere. Den er en stilstudie i styling. Han har faktisk alt! De asiatiske tegnene, sjakkruter, luftehull, scoop, krom dørhåndtakbeskyttelse. Alt er vel kanskje å ta i men det er ikke mye den fyren mangler:D Ja nå finner du mange tips til Caddyn din Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Ja nå finner du mange tips til Caddyn din Terje Kommer ihvertfall ikkeno` plast på den. All stylingen skal lages av banankasser, sponplater og smeltelim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 29, 2004 hmm... Kanskje eg skulle kjøpt Lada Billig i innkjøp og billig styling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 29, 2004 Det må da finnes noen Ladaer der ute som faktisk er stylet litt pent....? Eller tar jeg feil...? Er vi alene i verdensrommet tror dere...? Eller var den noe annet igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 29, 2004 Man har jo alltids Lotus-Ladaen fra Top Gear 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...