#1 Skrevet September 11, 2008 (endret) jeg lurer litt på om noen her har peiling på om det er andre sikringer i bilen anna enn de som sitter i sikringsboksen?en kompis av meg driver å skrur litt på en sånnen og takluke funker ikke,el-vinduer funker ikke,lys funker ikke,innvendig vifte fungerer ikke,og diverse anna...noen som har noen ideer?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 Høres ut som det er tid for ny el-del på tenningslåsen. Alt utstyr du beskriver som ikke virker, er koblet via tenningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 Og for å komme til der må hele toppen av dashbordet løftes av for å få ut instrumentpanelet, om jeg ikke husker feil. Biler med airbag har også en forsterkning i dashbordet så det er umulig å komme til fra undersiden. PS: Den heter bare V8, ikke noe med 200.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2008 er det fremdeles sjuke med dårlig kontakt i sikringsboksene enda eller er det borte på dissa bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2008 da har vi målt litt på baksida av tenningslåsen,alle de strømførende ledningene har strøm,untatt den gule/grå ledningen...skal det være strøm på den og?noen som har noen innspill???helst så fort som mulig??!?!?!?!?!?!?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...