Anbefalte innlegg

jeg lurer litt på om noen her har peiling på om det er andre sikringer i bilen anna enn de som sitter i sikringsboksen?en kompis av meg driver å skrur litt på en sånnen og takluke funker ikke,el-vinduer funker ikke,lys funker ikke,innvendig vifte fungerer ikke,og diverse anna...noen som har noen ideer?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som det er tid for ny el-del på tenningslåsen. Alt utstyr du beskriver som ikke virker, er koblet via tenningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for å komme til der må hele toppen av dashbordet løftes av for å få ut instrumentpanelet, om jeg ikke husker feil. Biler med airbag har også en forsterkning i dashbordet så det er umulig å komme til fra undersiden.

PS: Den heter bare V8, ikke noe med 200.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det fremdeles sjuke med dårlig kontakt i sikringsboksene enda eller er det borte på dissa bilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi målt litt på baksida av tenningslåsen,alle de strømførende ledningene har strøm,untatt den gule/grå ledningen...skal det være strøm på den og?noen som har noen innspill???helst så fort som mulig??!?!?!?!?!?!?!?!?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.