#1 Skrevet September 12, 2008 Som topic sier skal jeg bytte clutch på S3'en min i kveld. Noen som har noen tips og triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 Jeg har skiftet 4 clutcher på tt,s3 og golf 4motion. Alle med samme understell. Ta ned bærebroa det sparer du mye tid på. Ellers ser du veldig greit hvordan det må gjøres. Når du skal lufte clutchen etter montering så er det greit å trykke veske motsatt vei(fra sylinder og opp i reservoar). Ellesr er det en grei jobb, jeg brukte ca 4timer på den siste jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 Nå har jeg brukt ca 5 timer på demontering, og er klar for girkassen. På den diff'en som sitter mellom mellomaksling og girkasse, løsner du diffen fra girkassen? (må jeg da bytte noen pakning?) eller løsner du mellomaksling og drivaksel på h.side? Når du sier at du tar ned bærebrua, fjerner du den helt, eller lar du den henge den sånn at du får senket alt? Takker og bukker for raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 Du må ikke løsne diffen nei!! Bærebrua tar du helt vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2008 ok, takk nok en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2008 ok, takk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2008 Hei! Hva koster denne clutchen i innkjøp? Må bytte selv, men har bestilt tid hos Audi ved Strømstad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...