#1 Skrevet Oktober 29, 2004 Last ned en flott Audi TT skjermsparer herfra: http://www.buckl.co.uk/media/TTOCv2.exe :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Last ned en flott Audi TT skjermsparer herfra: http://www.buckl.co.uk/media/TTOCv2.exe :tilber: Fin den, feil type Audi da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Sigmund Rannem Fin den, feil type Audi da;) Sludder og pølsevev!! Sigmund ----> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Sludder og pølsevev!! Sigmund ----> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2004 Mange fine bilder. Likte spesielt det vinter bildet sammen med tt`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Sludder og pølsevev!! Sigmund ----> Ikke fornærmet håper jeg... Har sett et glimt av bilen din live, en av de bedre TT jeg har sett:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Sigmund Rannem Ikke fornærmet håper jeg... Har sett et glimt av bilen din live, en av de bedre TT jeg har sett:cool: Hehe, neida. Tåler da såpass. Noen liker mora, andre dattra. Noen liker begge. No hard feelings..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Hehe, neida. Tåler da såpass. Noen liker mora, andre dattra. Noen liker begge. No hard feelings..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Hehe, neida. Tåler da såpass. Noen liker mora, andre dattra. Noen liker begge. No hard feelings..... Hva med søstra?? Fin den der! Men der skulle vel du ha vøri på det treffet Arne? *ser for meg blå TT over "fjorden" til sommeren* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Hva med søstra?? Fin den der! Men der skulle vel du ha vøri på det treffet Arne? *ser for meg blå TT over "fjorden" til sommeren* Helt klart at jeg skulle ha vært der, men når jeg ser slike rundkjøringer, så holder jeg meg hjemme: Tror det er det lureste...og det billigste..... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Tror det er det lureste...og det billigste..... :D Kjøp med deg 4 oppblåsbare gummibåter som du snurrer rundt bilen når du skal inn i slike rundkjøringer Ganske avansert den der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...