#1 Skrevet September 12, 2008 heisann.. lurer litt på å kjøpe meg anlegg, og er det no steder der jeg kan trekke kabel igjenom? vil helst ikke borre hul i torpedoveggen, så om noen har gjort det før, og har litt peiling, så tar jeg det med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 Sett forfra så til venstre oppi vannkassa, der har du noen hull du kan dytte inn en kabel Da må du fjerne hanskerommet for å komme til inni bilen. Helt kurant liten jobb det der, bruker ikke lange tida på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 jeg fant et hull. er en ''klaff'' du åpner midt i torpedoveggen. løstne dekslene under dash'n på pass.siden å dytt ut mot motorrommet. gikk ganske raskt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 kjøpt meg basskasse nå, men syns det var vanskelig å finne hulla, så om noen tilfeldigvis har et bilde, så hadde det vært genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2008 ingen som har? eller som er flinke til å søke opp noe? har prøvd, men finner ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...