#1 Skrevet September 12, 2008 Hei, Tror ballasten til hovedlampa har røket? Det blinket i pæren en stund, men så brått slukket den. Trodde det var pæra, og kjøpte en ny til 1599,- på VAG. Satt i pæren men lyset uteble. Satte pæren i andre lampa og der lyste det! Er det noen mulighet å måle ballasten? Og er det noen uorginale å få tak i? Så prisen på de orginale, og holdt på å steile!! Takker for raskt svar og all hjelp på forhånd MVH Chris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 FAcelift eller Pre-Facelift lykter? Jeg har liggende to stk til Pre-Facelift... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 FAcelift eller Pre-Facelift lykter? Jeg har liggende to stk til Pre-Facelift... Dette er en B6 01-05, ikke B5. Og vet egentlig ikke om det har noe å si ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2008 Hadde samme problem på min b6, måtte skrape å rengjøre pærekontakten fra ballasten så fungerte det igjen. Var mye sot/svimerker dær. Mvh Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2008 Hadde samme problem på min b6, måtte skrape å rengjøre pærekontakten fra ballasten så fungerte det igjen. Var mye sot/svimerker dær. Mvh Sindre Takker, da skal jeg ta en titt på dette Håper det er det, kontra ballasten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 Da har jeg sjekket og tror nok det er ballasten. Deb virket faktisk ganske fuktig inni. Kanksj det er det som har forårsaket at den har røket. Er det noen som vet hvordan få tak i uorginal ballast? Koster som sagt flesk og bønner +mva for en ny. Mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2008 Har liggende 2 stk hovedlykter til en A4 B6 8E som jeg kjøpte av en her på forumet men disse var noe "sandblåste" på lykteglasset , dritt inni og dugg. Men alt funker Disse er liksom sorte inni + blankt Har prøvd å åpne de men har gitt opp. disse går billig hvis det skulle være interessant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2008 Har liggende 2 stk hovedlykter til en A4 B6 8E som jeg kjøpte av en her på forumet men disse var noe "sandblåste" på lykteglasset , dritt inni og dugg.Men alt funker Disse er liksom sorte inni + blankt Har prøvd å åpne de men har gitt opp. disse går billig hvis det skulle være interessant.. Hehe, hadde en jeg prøvde å åpne selv, men den ble ikke hel for å si det sånn Mye MÅ du har for de a? Trenger egentlig bare ballast, men hvis det ikke utgjør noe av hva du skal ha for de er det greit for min del. Men blir kanskje billigere å sende kun ballastene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2008 Eneste er at disse lampene er ikke like de jeg har på bilen min nå. altså de og de jeg har på bilen er orginale men ikke 100% like.... Ledningene som stikker ut på venstre side er xenonkit til fjernlyset , det tar jeg jo vekk i tilfelle. Er det slike lykter du har ? For de jeg har ppå bilen orginalt har ikke den metallplate greia bakpå der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2008 Eneste er at disse lampene er ikke like de jeg har på bilen min nå. altså de og de jeg har på bilen er orginale men ikke 100% like.... Ledningene som stikker ut på venstre side er xenonkit til fjernlyset , det tar jeg jo vekk i tilfelle. Er det slike lykter du har ? For de jeg har ppå bilen orginalt har ikke den metallplate greia bakpå der. Hehe, den metallplategreia der er den delen jeg skal ha. Det er ballasten. Den er slik jeg har orginalt på bilen. Slik er koblingen på min : (hvis du skrur løs de seks torx'ene og snur den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 14, 2008 oki.... Tja er 1500-, inkl frakt en grei pris ? for begge lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2008 oki.... Tja er 1500-, inkl frakt en grei pris ? for begge lyktene. Tja, skal vel ikke krangle på pris Jeg skal bare ta en kontrollmåling inn på ballasten min, slik at jeg vet at den har strøm inn, og har jeg det, tar jeg de av deg Jeg sender deg PM i morgen etter jeg har målt da vettu Ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 14, 2008 den e god da var det natta for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2008 den e god da var det natta for meg Hehe, saamme her Natti natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...