#1 Skrevet September 12, 2008 Heisann. Har vært bortreist på kurs, og RS2en har dermed hatt tre ukers ferie.. Nå vil den ikke starte! Er ikke liv i startmotoren.. Den har batteri, bilens måler sier 12V, og har selv målt 12,xV på batteriet.. Stereo, lys ol slår seg på når jeg har på tenningen, men ingenting skjer når jeg vrir nøkkelen til START, spenningen synker ikke heller.. Tenkte å starte med å sjekke sikringen, men hvilken sikring er det? Kan jo ikke ett ord tysk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 Mål om startmotoren får strøm, får den det og den ikke lager noe lyd er den vel defekt dessverre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 Faaaaaaaen... Er ikke bilen som ikke har hatt godt av ferie! Det er eigeren som har fått for mye øl iløpet av ett par uker i Bergen Satt og tenkte om jeg hadde noen form for startsperre, eller en bryter.. men nei.. kom ikke på noe.. så skulle jeg og broren min måle hvor mye ampere som gikk ut av batteriet med en fancy måler, og da startet den.. Forsto ingenting.. Prøvde litt etterpå, da gikk ikke det... Men så kom jeg på startsperren som jeg har........... hehe.. SAKEN ER LØST 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2008 lol.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...