#1 Skrevet September 12, 2008 Ser ut til å gå greit denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2008 Flytta seg bra denne ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2008 Launch control på den der? Og med 2 bar burde det være noe gromsaker der Var litt mer villig til å gå rundt enn min var..haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 tømmer 3 gir på 9 sekunder jo noe som tilsvarer 150kmt, Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2008 Launch control på den der? Og med 2 bar burde det være noe gromsaker der Var litt mer villig til å gå rundt enn min var..haha trodde det var deg jeg:p hehe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2008 Hissigt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2008 Gromt. Har fått sansen for typ 44. Mye hk i den der da sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2008 Jeg fatter ikke at den holder engang.. 2 bar er mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2008 Disse går jo så bra orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2008 Jeg fatter ikke at den holder engang.. 2 bar er mye! Kjørte 2bar på min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2008 (endret) Jaha... Da må det vel større modifikasjoner til.. Tillegg: Så er det vel ikke snakk om en 10vt heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2008 Jaha... Da må det vel større modifikasjoner til.. Gjort en del ja. Håper på at den blir verre til neste sommer:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...