#1 Skrevet September 13, 2008 har irritert meg lenge over at det er dårligt lys på instrumentene å bryterne å sånt i s4'n min 93modell. når dimme brytern står på maks så lyser det like bra som det lyser når dimme bryter står på det laveste på coupen jeg har. er mye bedre lys i coupen en det er i s4'n. er det noe man kan gjer noe med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2008 Sette inn 2W pærer istedenfor de 1,1W som står der originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2008 ok, hjelper litt. men er sånn med spilleren og, har en avic-x1, å er dårlig lys på skjermen. så er ikke noe annet man kan gjer en å bytte pærer på instrumentene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 Ville vært forsiktig med å øke styrken på pærer da dette også øker temperaturen betraktelig. Sats heller på diodebelysning med "pæresokkel", større lysutbytte til tross for lavere forbruk. En annen fordel med diodene er at ila livstiden til én diode så hadde du sikkert måttet bytte 5 pærer... Mange nettbutikker tilbyr disse. (Jeg har forøvrig en haug med forskjellige diodepærer til dashboard; blå, lilla, grønn, rød og hvite, PM for info i tilfelle). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...