#1 Skrevet September 13, 2008 Hei på dere, går med planer om å selge min a6 1,8 tsq 98 mod og gå tilbake til den gode gamle s4'n eller s6'n. Hus bygging er i annløp og vi trenger en billigere bil. men nok tul snakk: eek : Jeg har hatt et 92 mod s4 for noen år tilbake, den med de flotte fly bremsene foram. når slutte de med disse å gikk over til den vanlige standarden? Er det noen plass jeg kan hente ut en liste over hvilke modeller som har hvilke utstyr? vil selvfølgelig ha skinn,6trinn's og gjerne cruis controll:) Er det noen som har gor peiling på hva som slites på disse bilene, så jeg vet hva jeg bør se etter ved kjøp? Takker så meget på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2008 UFO bremsene ble vel bare levert på S4 i 92 og 93 om eg ikke tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2008 UFO bremsene ble vel bare levert på S4 i 92 og 93 om eg ikke tar feil. Det stemmer... S4 V8 hadde heller ikke UFO.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...