Hjelp meg å åpne døren!!!

Anbefalte innlegg

Hei,

har et litt STORT problem!

Vaieren til dørhåndtaket på en audi 80 94 mod er slitt av.

Får ikke opp døren verken fra innsiden eller utsiden!

Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ingen annen utvei enn å ødelegge dørtrekket tror jeg. Du er sikker på at vaieren ikke bare har hoppet av håndtaket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på denne bilen skal det vel være mulig å bare vippe ut selve dørhåndtaket innenifra å evt se på vaier'n om jeg ikke tar feil, skyv hele håndtaket mot høyre(?)så skal det være mulig å få tak i vaier.. mulig jeg tar feil altså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på denne bilen skal det vel være mulig å bare vippe ut selve dørhåndtaket innenifra å evt se på vaier'n om jeg ikke tar feil, skyv hele håndtaket mot høyre(?)så skal det være mulig å få tak i vaier.. mulig jeg tar feil altså..

Hvis vaiern er slitt langt nede skal du slite med å få tak i den. Er den derimot slitt helt oppe ved håndtaket eller bare hoppet av går det greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vaiern er slitt langt nede skal du slite med å få tak i den. Er den derimot slitt helt oppe ved håndtaket eller bare hoppet av går det greit.

Men hvordan når jeg den?

Fra innsiden eller fra utsiden?==????

Døren er jo helt i lås!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg ikke helt feil, kan du fjerne håndtak og alt mens dørtrekket enda er på.

Så da gjenstår det å se hvor wiren har hoppet av. Den ryker nemlig ytterst sjelden, oftest hopper den av på innsiden av håndtaket. Husker jeg ikke helt feil, er det stad fra utvendig åpner og ned, wire fra innvendig åpner.

Dvs begynn og demonter håndtak/åpner innvendig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å åpne utenfra, er det i hvert fall ikke kun wiren som er røket. Min er fjernet, men jeg åpner den utenfra for det.

Jeg har derimot samme problem som deg på passasjerdøra mi, og der er jeg redd hele dørsiden ryker, da jeg er nokså sikker på at jeg har knekt staget til låsepinnen/låsekassa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.