#1 Skrevet September 13, 2008 (endret) Har en AAN med K26 og Rs2 eksos, og har hørt med es tuning om 330hk programvare.. de sier orginaldysene er på kanten til 330hk.. så da lurer jeg på om jeg kan bruke RS2 dyser på orginal motor? er dette noe å kjøre med? og hvor mye holder rs2 dysene til? grunnen til att jeg lurer på om rs2 dysene kan brukes på orginal motor er att jeg evt kan sette inn slike å kjøre med de så lenge.. og hvordan blir rs2 dyser på et MTM303 chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2008 (endret) Du bør vel kunne bruke RS2 dyser så lenge programvaren/chipen er tilpasset dette. Du må altså bytte ut MTM303 chipen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2008 Rs2 dyser på MTM303 chip blir tull. Bytter du dyser, må du bytte program også. Som jeg sa til deg, så blir det et kostbart mellomsteg å stoppe på 330hk. Er selv i samtaler med ES om bygging av 500hk motor i sfyran, og lurte selv på om jeg skulle stoppe på 380-400 slik som de fleste, men det er billigst og best å sette seg et mål og gå dit med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2008 Rs2 dyser på MTM303 chip blir tull. Bytter du dyser, må du bytte program også. Som jeg sa til deg, så blir det et kostbart mellomsteg å stoppe på 330hk. Er selv i samtaler med ES om bygging av 500hk motor i sfyran, og lurte selv på om jeg skulle stoppe på 380-400 slik som de fleste, men det er billigst og best å sette seg et mål og gå dit med en gang. Når man går etter 400hk, så skifter man råder(ivertfall gjor jeg det), mens jeg beholdt toppen original. Det angrer jeg på i ettertid, men det er ikke noe man MÅ gjøre for å nå 500hk. Har man kammer så er det meste gjort i toppen. Så det som jeg mangler for å nå 500hk er ny turbo å nytt mapp. og det er ikke noe veeldig kostbare greier. Men som trådstarter her skal ha 330hk så er det litt forskjell. Men du kan ikke sammenligne ett 330-350 oppsett med et 400. Det er større sprang mellom det og et 400 og et 500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...