#1 Skrevet September 13, 2008 Fant ut at jeg måtte prøve å polere litt, siden dama hadde stukket av med min bil ble det pappas gamle. Vask: Avfetting CG bøtte med sitrus vask og ull vaskehanske Riccardo clay sammen med Optimum No Rinse Wash & Shine Så siden dette startet sent om kvelden bestemte jeg meg for på bare ta panserer og prøve dette. Roterende maskin. gul sonus pute sammen med SIP 2 runder. Hvit pute sammen med PO 106ff 2 runder. Optimum No Rinse Wash & Shine for vask etter polering, (var fri for avfetting). Så la e et lag med Chemical Guys Pete's 53'- Black Pearl Signature Paste Wax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2008 flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2008 Og hele panseret polert samt voksen lagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 det siste bildet var helt rått:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2008 Siste bilde er voksen lagt. ble litt mere glans med voks:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2008 Siste bilde er voksen lagt. ble litt mere glans med voks:D enorm forskjell i allefall: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2008 Takker. så på den i sola i dag, er fortsatt litt igjen, men fornøyd til å være første gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2008 ble jo meget bra det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2008 takker. ganske fornøyd, men mere fornøyd med døra på a4`en min. ligger i en anna tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...