best og kjappest til og levere internett?

Anbefalte innlegg

leiligheta jeg skal flytte inn i har ikke innlagt internett, så det må sikkert komme noen og innstalere noe.

hvem leverer kjappest og har best pris? er ikke så gira på og vente i 1-2 mnd på internett akuratt

eller er det slik at det går ann og da det til vanlig pris igjennom parabolen nå? til canal digital

har internette til naboen i bad vinduet sa han som flytter ut nå da men:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er såfall fornøyd med mimer, greit nok at de har tapt seg litt etterhvert som de har blitt (litt for) store. Leveringstid er vel best å ringe rundt og spørre. Er vel alt etter hvor utbygd sentralen er osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem kan jeg ringe og spørre da? foruten tafjord:)

er ikke så inn i dette om dagen egentlig:p hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjappest? Ring vakt telefon til MIMER å dei fikser biffen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte selv fra Tafjord Mimer her en dag... Da felles linja her på huset blir lagt ned her en eller annen dag...

Bestillte denne enkelt og greit da denne var billigst... Fikk beskjed om at dette kom til å ta 2-4uker... Fikk beskjed i dag at linja var bekreftet bestillt og var sendt videre til deres underleverandører som skulle krysskoble/gi meg denne linja.... får bare vente å se hvor lang tid dette vil ta.....

Gleder meg i alle fall til å få min egen linje.... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjappest? Ring vakt telefon til MIMER å dei fikser biffen

mener da ikke hastigheten på linja:p men kjappest til og montere:p

men får vell ringe de i mårra da:) og som sagt har jeg internett i bad vinduet enn så lenge : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det e Canal Digital-kabeltv der du bor e jo det kjappeste løsninga. Ganske grei pris også,du får jo SDSL til prisen av ADSL. (Samme fart inn/ut)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det e Canal Digital-kabeltv der du bor e jo det kjappeste løsninga. Ganske grei pris også,du får jo SDSL til prisen av ADSL. (Samme fart inn/ut)

er desverre ikke det heller=7 er ei gammel dame som har bodd i 2 etasjen i alle år.

så de pusset opp kjelleren, og han som bodde dær tidligere hadde bare parabol og internett på badet:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.