Golf V noen? noen prosjekter på gang?

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Petter Håvelsen

Har lyst på Golf 5 stv (se bilde) men er usikker på om den kommer. Har hørt at den bare kommer i en Golf+ utgave, noen som vet noe eller har bilde av den ??

Det kommer ingen Golf 5 Variant, VW har nylig offentliggjort at Golf 4 Variant skal produseres frem til slutten av 2006! Den kommer til å lide pga Touran og en Golf+ som skal komme utpå vårparten. Golf+ blir en vanlig golf med litt høyere tak, som skal "fylle hullet" mellom Golf og Touran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Siden ingen andre har lagt den ut, så gjør jeg det, her er bror Jan Tores Golf 5 med 9x20 ET40 foran og bak...

Den var fin den!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

...

Neste år kommer jeg med Golf 5 GTI med BBS LM 9,5 og 10,5x20 ET 38, så pass på...neida... ;)

Joda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Joda ;)

Hadde jeg planlagt det, så hadde jeg ikke sagt det...

Dessuten er det ikke plass til så brede hjul på Golf 5 uten å ødelege skjermene totalt... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av kenneth vigane

Kompis sin.....

Utrolig fine felger da!!!!! ;););)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden ingen andre har lagt den ut, så gjør jeg det, her er bror Jan Tores Golf 5 med 9x20 ET40 foran og bak...

Hvilken felg er dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken felg er dette?

Det er AEZ Ultra, tas inn av et firma på Kløfta som jeg ikke tør huske navnet på... Intercontact er det vel... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir Trondsen handlet vel 19" m/265-30 dim til sin "fümfer" 2,0 TDI rett før sesongslutt. Den sitter det allerede litt "nips" på så det blir vel ganske strøkent til våren kjenner jeg ham rett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var fin den!!

Et bilde til som viser hvordan 9x20 ET40 stikker nesten utenfor på Golf V...

våler 2004 7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.