#1 Skrevet September 14, 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=-321545421720419778&hl=en Google reduserte videokvaliteten relativt mye så den egner seg best i ett relativ lite vindu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2008 JAggu, ja jeg så du dreiv å filma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2008 Kjempetøft Paul. Er jo klubbfilm-materiale dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2008 Knallbra filmet, Paul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2008 Tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 kul film. litt synd med kvaliteten, men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2008 Kul filming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2008 Stilig film: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2008 Tøft Men litt synd at sola sto så lavt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2008 Ja, ser jo endel av "feilene" mine etter at jeg satte sammen filmen. Fikk vel egentlig bare en ide om å filme bilene på plassen etter noen pils Filmen ser endel bedre ut her i orginal format enn på googlevideo. Blir nok mer film etterhvert. Bruker Sony Vegas og har mye igjen å lære. Bra filmen ble godt motatt, da kan det jo hende det blir fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2008 Så det var du som gikk rundt å filma alle bilene på campen ja. Stilig film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2008 Fæncy filming Paul Om du laster opp på http://www.vimeo.com/ istedet for google video så har du mulighet til å laste opp tilogmed HD kvalitet. Enkelt og greit, og det går fort å loade frem filmer. Vegas er knallbra, men tar bare sinnsykt med tid, og selv etter å ha sett igjennom sin egen film så er man aldri fornøyd selv etter 100.de gang føler hvertfall jeg. Uansett, stå på og pøs på med fler videoer. Gjerne noen fler fæncye av bilen din også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...