Film av bilene på Campingen VACN Rudskogen 2008

Anbefalte innlegg

JAggu, ja jeg så du dreiv å filma ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetøft Paul. Er jo klubbfilm-materiale dette. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kul film. litt synd med kvaliteten, men men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft ;) Men litt synd at sola sto så lavt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser jo endel av "feilene" mine etter at jeg satte sammen filmen. Fikk vel egentlig bare en ide om å filme bilene på plassen etter noen pils ;) Filmen ser endel bedre ut her i orginal format enn på googlevideo. Blir nok mer film etterhvert. Bruker Sony Vegas og har mye igjen å lære. Bra filmen ble godt motatt, da kan det jo hende det blir fler :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var du som gikk rundt å filma alle bilene på campen ja. Stilig film : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fæncy filming Paul :)

Om du laster opp på http://www.vimeo.com/ istedet for google video så har du mulighet til å laste opp tilogmed HD kvalitet.

Enkelt og greit, og det går fort å loade frem filmer.

Vegas er knallbra, men tar bare sinnsykt med tid, og selv etter å ha sett igjennom sin egen film så er man aldri fornøyd selv etter 100.de gang føler hvertfall jeg.

Uansett, stå på og pøs på med fler videoer. Gjerne noen fler fæncye av bilen din også. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.