#1 Skrevet September 14, 2008 Hei skal skifte plugger, pluggledninger, fordelerlokk og rotor på min audi 200 20v. sikkert likt på s2 etc. Men hva er trikset for å få løs rotoren. Sitter som fa..... tenkte det bare var å dra den ut, men det er vist ikke det. noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2008 er limt på... knus den med vannpumpetang eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2008 ja, det måtte være noe slikt. Men hvordan blir det da å sette på en ny hvis man knuser den gamle? ikke fare for at feste også blir ødelagt? Tror jeg lar være å bytte denne. Har det ikke også vært noe om at ettermarkeds rotor ikke er lik original 200 20v. Det var vel noe at den var større? noen som vet? har forresten kjøpt min fra Germna Autoparts. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2008 Ikke noe fare for at akselen blir ødelagt så lenge man bruker litt fornuft:) Rotoren skal være 11mm bred. (ikke 17mm) Det er til og med feil i dele katalogen til Møller slik jeg har forstått det: klø : Fant en tråd om det her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=108844&highlight=rotor+11mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...