#1 Skrevet September 14, 2008 Noken i Ålesunds området som kan låne meg ein 12 kant torks t45 idag? tlf 91386843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2008 Er vel de som heter splines det! Kan få låne av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2008 Har,men Biltema kan vel ikke koste mange kronene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2008 Er vel de som heter splines det! Kan få låne av meg 12kant går i millimeter og ikke i den betegnelsen du skal ha det i. Vi har, men sikkert like greit å vente til imorra for å fare på biltema å kjøpe et sett. koster jo ikke mange kronene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2008 Fikk låne med han Kenneth Kirkeland Han hadde foresten ein alvorlig fin Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 12kant går i millimeter og ikke i den betegnelsen du skal ha det i. Vi har, men sikkert like greit å vente til imorra for å fare på biltema å kjøpe et sett. koster jo ikke mange kronene. Har 2 sett, men ikkje her, skal kjøpe imorgen, vart iallefall hjelpt idag, so eg veit ka eg må bestille imorga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...