Anbefalte innlegg

Jeg har en 04 VW Touran 1,9TDI DSG, har noen tips om hvilke dekkmerke og størrelse (maks 195) som passer denne bilen best ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du bare skal kjøpe mine Petter :P

205 55 16" ContiContact.. Dette er de beste piggfrie jeg

hr vært borte i!

For jeg skulle gjerne gått opp til 17" med litt gummi for å

stjele noen høydecm ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det vinterdekk på meg, dro innom Sharif dekksenter siden jeg skulle til Strømmen en tur med fruen. Undersøkte prisen på Nokian Hakkapeliitta R (nytt i år) i 205/55x16, dette kom på 3300kr (825kr pr dekk), synes dette da var så overraskende billig at det ble fire løse dekk i bagasjerommet på turen videre. Turen innom fra jeg stod i kassa (3 før meg) kø til jeg fikk hentet dekk på lager og reist videre tok 15minutter så det var en kjapp handel. Nå er det bare og kjøre til en bekjent og få lagt dekkene på mine highline felger så kan snøen komme.

http://www.nokiantyres.no/dekk-no?id=10924176&group=1.01&name=Nokian%20Hakkapeliitta%20R

IMG_9523.JPG

IMG_9531.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med disse dekkene en stund og må si meg meget godt fornøyd, meget retningsstabile og komfortable. Gleder meg til og prøve de på snø og is underlag

Dette blir første vinter med DSG (Automat) så det blir også nytt - skal du kjøpe ny bil, velg DSG!!!! hvorfor røre med stanga.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.