#1 Skrevet September 14, 2008 Hvordan olje er det man fyller på en rotrex kompressor med ekstern oljetank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2011 drar opp denne litt Oljen heter tydligvis Rotrex sx100 etter det jeg har skjønt, men grunnen til at jeg drar den opp, noen som vet hvor en kan få tak i dette i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 bumper igjen, noen som vet om en levrandør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2011 Du får tak i Rotrex-olje i Danmark iallfall......... http://www.ccr-racing.com/shop/tractionoil-1-liter-206p.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2011 jeg vet men til 75€ pr liter + 40€ i frakt hadde det jo vært greit å prøvd i norge først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2011 Du skal ikke se bortifra at den oljen er dyrere i Norge Hvilke biler har Rotrex orginalt da ? Kanskje noen merkeverksted har slik olje eller kan bestille ? Siden den skal skiftes på 80K km..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2011 koenigsegg ccx og ccxr da ;P men det helper vel like lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...