#1 Skrevet September 14, 2008 Hei.. Har kansje et rart problem.. Når jeg har bilen i gir, å chlutchen inne, så kjører bilen allikavel.. dvs, da jeg starter bilen i fri, så står bilen i ro. men med en gang jeg setter den i gir, så begynner bilen å kjøre, uansett om jeg trør chlutchen inn i motorrommet.. Noen som har noen gode tips, før jeg rett å slett begynner å skru bilen helt fra hverandre? tenkte at jeg kansje slapp å kjøpe ny chlutch vis noen her inne kunne tenke seg hva det kunne være. Bilen er vanskelig å få i 1 og 2 gir, og reversj. da jeg kommer opp i fart virker alt fint. hender jeg må stoppe bilen for å få den i gir. er litt dumt at jeg MÅ ha bilen til/fra jobb, så håper den ikke ryk før jeg kommer så langt med å kjøre den sund. TAKKER FOR ALT SOM KAN HJELPE MEG, og bilen selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2008 chlutchen er defekt.. så bilen selges FORT da jeg har en ny bil på handa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...