#1 Skrevet September 15, 2008 Kjører med Vredestein Ultrac Sessanta 235/40-18 på 8"felg tror jeg fra e-18 motorsenter Har akkurat forstillingskotroll på møller, ble noe bedre men ikke bra. Helt nye dempere og bærebroer!!! noen sier at de kan ha litt rett dekk-kant og dermed sporer mer. Noen som har ideer/erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2008 Kjører med Vredestein Ultrac Sessanta 235/40-18 på 8"felg tror jeg fra e-18 motorsenter Har akkurat forstillingskotroll på møller, ble noe bedre men ikke bra. Helt nye dempere og bærebroer!!! noen sier at de kan ha litt rett dekk-kant og dermed sporer mer. Noen som har ideer/erfaringer? Hei Er det noen som misliker sporing så er det jeg, jeg har altid endt opp med drosje dekk (195/65 15 ) Men etter å ha lest på forumet om Michelin pilot sport, tok jeg sjansen, Jævla dyre dekk: gråter :. De er litt runde i kanten. Jeg bestilte en felgpakke fra interdekk. med dim 225/45 18 og de er som å kjøre på en drøm. ingen sporing registrert i dag iallefall. Bilen er en a6 99 Har ventet med å legge dem på til i dag for jeg ventet på 4 hjuls kontroll Det er litt mere profil en 100% etter boka men jeg syned det kler bilen. Syned ikke det er pent med biler som ser ut som de står på felgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2008 sleit jævli med sporing tidligere på min s4 93 modell, så byttet jeg til nankang ns2 235-35-19. nå er det ikke antyding til sporing:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...