Anbefalte innlegg

har gått til anskaffelse av et 400hk kit til min s2. men dette oppsettet har stått på en AAN med tilhørende hjerne.

 

skal ha dette på min 3B maskin. må jeg da få en ny chip til hjernen min da? eller kan jeg bruke chippene fra AAN hjernen? er forøvrig jonus kit; med 500ccm dyser, rs2 manifoild, turbonetics e 50 med kkk eksoshus, og justerbar bensintrykksregulator.

 

har prøvd å få tak i jonus uten hell, så håper på noen her kan svare:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du ha nye chipper til 3b og en 300kpa mapsensor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du ha nye chipper til 3b og en 300kpa mapsensor.

 

ok, takker for svar! du vet vel ikke hva jonus tar for en slik chip også vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for svar! du vet vel ikke hva jonus tar for en slik chip også vel?

 

rundt 6lapper tar han for en programvare med tilbehørende mapsensor som er justert iforholdt til laddetrykket den er ment for :)

 

Dette er jo for en orginal 3b motronic til ett 430hk 520nm program.

 

om det er forskjellig som må gjøres fra å konvertere aan boksa til et 3b oppsatt vet jeg ikke, mulig det blir dyrere.

Er ikke lett å få has på jonus:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rundt 6lapper tar han for en programvare med tilbehørende mapsensor som er justert iforholdt til laddetrykket den er ment for :)

 

Dette er jo for en orginal 3b motronic til ett 430hk 520nm program.

 

om det er forskjellig som må gjøres fra å konvertere aan boksa til et 3b oppsatt vet jeg ikke, mulig det blir dyrere.

Er ikke lett å få has på jonus:)

 

Han "bygger" vel om ecu og den originale map-sensoren som ligger der. Var slik jeg forstod det når han fikset på min ecu til 400+ hk-kit.

Jeg sendte med en justerbar map-sensor fra 034 MS men den fikk jeg i retur og han forklarte at det ikke var nødvendig å bytte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han "bygger" vel om ecu og den originale map-sensoren som ligger der. Var slik jeg forstod det når han fikset på min ecu til 400+ hk-kit.

Jeg sendte med en justerbar map-sensor fra 034 MS men den fikk jeg i retur og han forklarte at det ikke var nødvendig å bytte den.

 

ja han justerer den orginale mapsensoren. Det var egentlig det jeg mente:)

Han bytter den ivertfall ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han tar vel 6 lapper for en ny chip ja, er bare den for bensin/tenning han bytter på 3b. Mapsensoren er vel mer eller mindre ''deaktivert'' så spiller liten rolle hva som står der... Et must med manuell boost kontroller da N75 ikke skal brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. takker for svar alle sammen! ser ut som jeg må skaffe en 3b hjerne ekstra da og sende den inn til han. etter som s2'n er bruksbilen og kan ikke stå i ro lenge:o

 

får prøve å ringe jonus igjen i morgen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva ga du for alt dette? dette hørtes interesant ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.