#1 Skrevet September 15, 2008 noken som har ei motorstyring eg kunna lånt evt kjøpt? lurer på om det er det som er gåent på bilen min,, var fukt skader på den som er der iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2008 ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2008 greit å si hvor du er fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2008 greit å si hvor du er fra! evnt skrive det i profilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2008 sogn og fjordane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2008 ?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2008 ingen som har liggende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2008 Tja, du kan få kjøpe min. På kjøpet får du en billlig S4 med elgstyling men eller helt grei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2008 Tja, du kan få kjøpe min. På kjøpet får du en billlig S4 med elgstyling men eller helt grei. hehe skal ha for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2008 ingen som kan hjelpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 28, 2008 ka modell er bilen og ka styring som står i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2008 er en 92 mod s4.. 2.2 20vt .. veit ikkje ka styring som er org på dei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2008 Standard Motronic uten startsperre, går jeg ut fra? Må da være noen der ute som har en slik? Hjelp til litt nå da, gutter! (Min er igrunn i bruk..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...