Anbefalte innlegg

Den ene nøkkelen til min Audi A4 05 modell fungerte ikke. Såg det blinket rødt når eg trykket på lås opp/igjen knappene, men tenkte eg kunne prøve å skifte batteri likevel. Prøvte da batteriet fra den nøkkelen som virket, men til ingen nytte. Når eg da byttet tilbake fungerte ikke den heller:S noen som har peiling på hva feilen kan være?

Eg sliter ganske, kommer heller ikke inn i bilen da låsesylinderen på førersiden er ødelagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må sansynligvis "lære opp" nøkkelen på nytt etter bytte av batteri. Er ikke sikker på hvordan det gjøres, men en rask telefon til møller så er nok fjernkontrollene oppe og går i gjen.

Ps. låsen på koffertlokket er vel mulig å bruke for å åpne bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper di klarer å kode om nøkkeln igjen uten tilgang til bilen min. Trur du di har kodinga på nøkkelen lagret i hiddenbase?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper di klarer å kode om nøkkeln igjen uten tilgang til bilen min. Trur du di har kodinga på nøkkelen lagret i hiddenbase?

Dette har ikke noe med koding av nøkkelen å gjøre. Det er bare fjernkontrollen som må læres opp på nytt og det kan du gjøre selv med veiledning av møller.

Ps. Kodingen av nøkklene er for å godkjenne startsperra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Men trur eg vil slite litt med å "lære opp" nøkkelen, når eg ikke komme inn i bilen?

Eg kommer ikke inn i bilen, for har ikke låsesylinder i bagasjerommet heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok ha tak i reserve nøkkelen for å komme inn.

Start og stopp bilen med den nøkkelen som ikke virker nå så skal den begynne å virke igjen på sentrallåsen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til! Skal ikke se bort fra at du må knuse ei rute! Tror nemlig tenningen må stå på for å få nøkkel og bil til å kommunisere!

Og den låsesylinderen BØR du få fiksa. Hva gjør du den dagen du står ute i 30 minus, og bilen eller nøkkelen din er strømtom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om alt håp er ute tror jeg "stor skrutrekker i låsesylinderen" som allikevel er ødelagt er vesentlig billigere enn å knuse ruter. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er nå at ingen av nøkklene virker. Og at eg ikke kommer inn i bilen i hele tatt.

løsningen blir nok å knuse ruter elle tvinge opp låsesylinder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.